Ne istorijos pabaiga: žaliųjų rodyklių uostamiestyje dar nebus | kl.lt

NE ISTORIJOS PABAIGA: ŽALIŲJŲ RODYKLIŲ UOSTAMIESTYJE DAR NEBUS

Užsitęsusi žaliųjų rodyklių sankryžose istorija vis dar kursto aistras. Šia problema domėjosi ir uostamiesčio politikai. Aiškėja, kad artimiausiu metu vairuotojų taip laukiamų rodyklių mieste tikėtis dar neverta.

Grąžinimui – kliūtys

Miesto ūkio ir aplinkosaugos komiteto nariai domėjosi žaliųjų rodyklių grąžinimo į sankryžas klausimu.

Politikai stebėjosi, kad kai kurie miestai jau atstatė buvusią eismo tvarką, o uostamiestyje tokių veiksmų vis dar nesiimama. Aiškėja, kad rodyklių grąžinimui Klaipėdoje koją kiša biurokratiniai procesai.

Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus priminė, kad dar pernai nuo visų miesto sankryžų buvo nuimtos iš viso 106 žaliosios rodyklės, o vėliau, kilus visuotiniam pasipiktinimui, šalies valdžia nusprendė rodykles grąžinti.

Tačiau sulig sprendimu sugrąžinti rodykles atsirado ir speciali Transporto kompetencijų agentūros metodika, numatanti rodyklių grąžinimo procedūras.

106 – tiek žaliųjų rodyklių buvo nuimta Klaipėdoje.

Užsimanė vaizdo medžiagos

Reikalaujama, kad būtų pateikti visų sankryžų, į kurias norima grąžinti rodykles, visų krypčių, visų transporto priemonių srautai.

Taip pat reikia pateikti skraidykle užfiksuotą vaizdo medžiagą bei aprašytas diagramas.

"Esmė ta, kad tik mes ir Vilnius atliekame tas procedūras", – pabrėžė R.Mockus.

Anot R.Mockaus, kiti miestai pasirinko kitokį sprendimo variantą – pirmiausia į sankryžas grąžino žaliąsias rodykles ir tik tada ėmėsi agentūros reikalaujamo srautų skaičiavimo ir derinimo.

"Kaune jau yra avarija nesuderintoje sankryžoje, ir nėra aišku, kas už tai atsakys", – sakė Transporto skyriaus vedėjas.

Ilgas derinimo laikas

Klaipėda minėtai agentūrai dar vasario 17 d. išsiuntė 6 sankryžų, kuriose leidimo atkurti žaliąsias rodykles prašoma pirmiausia, sąrašą.

"Skambinėju kiekvieną dieną šiai agentūrai. Dar kovo 9 d. skambinau ir klausiau, kada peržiūrės. Jie planavo 6 sankryžų suderinimą arba ne duoti kovo 20-ąją", – dėstė R.Mockus.

Iki balandžio pabaigos numatoma dar 7 sankryžose įrengti papildomas šviesoforų sekcijas.

Šiuo metu baigiamos apibendrinti dar 13 sankryžų, kuriose, pagal apklausą, žaliųjų rodyklių pageidavo patys klaipėdiečiai.

"Agentūroje derinimo procedūra – trys mėnesiai. Atvirai pasakius, ten yra įsteigta tokia agentūra, kur biurokratijos lygis tikrai yra nemažas", – žodžių į vatą nevyniojo R.Mockus.

Prašys pagalbos

Kai kurie politikai posėdyje neslėpė susierzinimo dėl užsitęsusios žaliųjų rodyklių istorijos.

Uostamiesčio tarybos narys Arūnas Tuma siūlė, kad šiuo klausimu vertėtų kreiptis į klaipėdiečius Seimo narius.

"Tegu dirba, atstovauja Klaipėdai, rinkimai ant nosies, tegu eina ir kapojasi ten Vilniuje", – emocingai reiškėsi A.Tuma.

Rašyti komentarą
Komentarai (20)

KLP

mano nuomone reiktu gryzti prie sovietines sviesoforu sistemos kur ant lempos nera jokiu nakleikiu su priklijuotomis atseit rodyklemis kurios irgi nieko nereiskia ir nieko nerodo, zalias vaziuoji - raudonas stovi.

TAŠKAS

Gal ir nebereiks ?...

Pasaulis vaziuoja be rodykliu

Koks tai lygis? Kam jums tos su-ktos rodykles? Kas neturi smegenu vaziuoti be rodykliu , tam reiketu is viso nebevairuoti!
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS