Renovacijos įgyvendinimo lyderis sparčiai didina gyventojų būsto vertę | kl.lt

RENOVACIJOS ĮGYVENDINIMO LYDERIS SPARČIAI DIDINA GYVENTOJŲ BŪSTO VERTĘ

  • 9

Pritarę renovacijai ir pasinaudoję valstybės parama šiandien jau dešimtys tūkstančių daugiabučių gyventojų mėgaujasi ne tik didesniu komfortu bei mažesnėmis energijos resursų sąnaudomis, bet ir džiaugiasi ženkliai padidėjusia būsto verte. Atnaujinti namus šiems gyventojams padėjo modernizacijos projektų administravimo lyderis šalyje „Mano BŪSTAS“.

Vieni esminių sėkmingos renovacijos veiksnių – gyventojų įsitraukimas, patikimi rangovai ir kompetentingas modernizacijos administratorius, padedantis užtikrinti sklandų namo atnaujinimo procesą nuo pradžios iki pabaigos.

Darbų tempai  įspūdingi

Nuo 2015 metų daugiabučių namų modernizavimo procesus administruojantis „Mano BŪSTAS“ gerovę, komfortą ir didesnę turto vertę padėjo suteikti 193 renovuotų namų gyventojams. Dar 142 daugiabučiuose šiuo metu tęsiami atnaujinimo darbai. Taigi per metus įmonė vidutiniškai modernizuoja po beveik 40 daugiabučių namų, o vieno jų atnaujinimas trunka apie 36 mėnesius. Pagal šiuos rodiklius „Mano BŪSTAS“ yra renovacijos įgyvendinimo lyderis Lietuvoje.

Iki šiol „Mano BŪSTAS“ atnaujino apie 0,5 mln. kv. metrų namų ploto ir turto vertę padidino maždaug 7 tūkst. butų gyventojams.

Tiesa, pasiekti šį tikslą nebuvo lengva. Įmonė įdėjo daug pastangų, kad daugiabučių savininkai gautų išsamią informaciją apie modernizacijos eigą, privalumus bei pasistengė maksimaliai apsaugoti gyventojus nuo biurokratinių procedūrų.

Tam, kad 244 renovuotų daugiabučių namų gyventojai pajustų modernizacijos naudą, „Mano BŪSTAS“ surengė 1420 visuotinių susirinkimų. Bendra jų trukmė – net 2130 valandų.

Pasiekusi šiuos rodiklius įmonė nežada sustoti. Šiemet kvietimų atnaujinti savo būstą sulauks dar 40 namų. Bendrovė įsitikinusi, kad šis skaičius tik didės, nes gyventojai vis labiau supranta renovacijos naudą ir patys domisi atnaujinimo galimybėmis. Atsižvelgdamas į tai, „Mano BŪSTAS“ stiprina renovacijos padalinį ir didina darbuotojų skaičių, kurie rūpinsis daugiabučių modernizacijos projektais visoje šalyje.

Džiaugiasi rezultatu

„Gyventojai iš pradžių skeptiškai žiūrėjo į siūlymą atnaujinti mūsų namą. Tuomet pasiėmiau iš „Mano BŪSTO“ projektą, tą gražų ir spalvotą, ir klausiau kaimynų: ar jūs norit tokiam gražiam name gyventi? Dabar, jei paklaustumėt čia gyvenančių žmonių, kurie skeptiškai žiūrėjo, tai jie patenkinti rezultatu. Šilta ir namas nebegriūna. Dėl renovacijos aš patenkintas, ir gyventojai patenkinti, negirdžiu kažkokių skundų“, – sako Klaipėdos Taikos pr 35C namo gyventojas Audrius.

Jam antrino ir netoliese esančio Taikos pr. 27 namo atstovas Algimantas. Vyro teigimu, priekaištų projekto administratoriui nei jis, nei kaimynai neturi.

„Atrodo viskas normaliai, patenkinti renovacija. Darėme pilną modernizaciją, su vamzdynų keitimu, su elektros instaliacija, šilumos sistemų keitimu, sienų apšiltinimu ir stogu. Pilna renovacija. Aplinka pagražėjo, namas pagražėjo, o pagrinde energetinis ekonominis pliusas, nors tik po kiek laiko atsipirks. O tas momentinis tai taip – mokesčiai sumažėjo“, – sakė klaipėdietis.

Nežada sustoti

Bendrovės „Mano BŪSTAS“ direktorius Mindaugas Genys sako, kad išjudinti renovacijos traukinį buvo nelengva. Tam trukdė ir informacijos stoka, ir tarp gyventojų susiformavę stereotipai. Tačiau įmonė nenuleido rankų ir dėjo milžiniškas paslaugas, kad apie renovacijos naudą žmonės išgirstų iš kvalifikuotų ekspertų lūpų, o ne iš negatyvių sklandančių gandų.

„Žvelgiant, kas buvo padaryta per penkis pastaruosius metus, džiugina, jog šimtai pilkų daugiabučių tapo gražesni, juose gyventi pasidarė jaukiau ir komfortiškiau, o dėka įdiegtų energijos taupymo sprendimų prisidėjome prie mažesnio gamtos teršimo. Ne mažiau svarbus faktorius gyventojams – jų turto vertė ženkliai išaugo, nes butai renovuotuose namuose visada yra brangesni ir paklausesni. Žinoma, vykdant kai kuriuos projektus susidūrėme su problemomis, kai kur atsilikome nuo grafiko, tačiau visumoje džiaugiuosi, jog kartu su tūkstančiais gyventojų galime matyti ir mėgautis įgyvendintų renovacijos projektų sėkme. Todėl mes ir toliau sieksime, kad renovacijos projektai būtų įgyvendinti kokybiškai, o gyventojai nepatirtų rūpesčių“, – teigė M.Genys.

Šiais metais „Mano BŪSTAS“ ir toliau aktyviai skatins gyventojus domėtis daugiabučių renovacija. Įmonė paprastai ir aiškiai būstų savininkams pateiks modernizacijos naudas bei konsultuos visais su pastatų atnaujinimu susijusiais klausimais.

Rašyti komentarą
Komentarai (9)

Anonimas

Laba diena mano bustas kada atrasysit i mano laiskus del atsiustu saskaitu uz elektros skydines laidu sutvarkima kuriu metu nesutvarkyti laidai buvo tiesiog pakisti uz skydines tikintis kad niekas nepamatys? Jeigu net tokio dalyko negalite sutvarkyti tai apie kokias kokybiskas renovacijas kalbam?

Anonimas

briedziai nebezino kaip ISIULYTI renovacija !DDDDDDDDDDDDDDDDDD

:(

Tokios NT ir renovacijos kainos didina tik skurda Lietuvoje.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS