Neprofesionalus patarimas labiau kenkia nei padeda. Tuo įsitikinę klaipėdiečiai, kuriuos supykdė telefoninės konsultacijos sveikatos klausimais.
Balandžio pradžioje uostamiestyje pradėjo veikti "Sveikatolinija". Gyventojai nemokamu telefonu gali skambinti ir pasikonsultuoti dominančiais sveikatos klausimais.
Kaip teigė šios palaugos organizatoriai, prie konsultacijų telefono budi Klaipėdos universiteto (KU) Sveikatos mokslų fakulteto magistrantai.
Prireikus į rūpimus klausimus atsako ir pats idėjos sumanytojas – Klaipėdos jūrininkų ligoninės Chirurgijos klinikos vadovas ir Klaipėdos universiteto Slaugos katedros vedėjas Artūras Razbadauskas.
"Sveikatolinija" pavadinta telefoninė konsultacija mieste veikė ir pernai, tačiau gyventojų rūstybės tuomet neužsitraukė. Šiemet žmonės suabejojo, ar sveikatos klausimais gali konsultuoti studentai.
Klaipėdiečių manymu, nevalia žaisti žmonių sveikata reklamos sumetimais – A.Razbadauskas dalyvauja artėjančiuose Europarlamento rinkimuose.
"Konsultacijos telefonu nėra reglamentuotos. Čia ne ligų gydymas. Per telefoną išoperuoti ar išrašyti recepto negalime", – reagavo A.Razbadauskas, išgirdęs priekaištų.
Gydytojas tikino, kad žmonės dažniausiai skambina norėdami pasikonsultuoti dėl sveikos gyvensenos. Šios temos aktualesnės vidutinio amžiaus gyventojams.
A.Razbadauskas sakė iš praktikos žinąs, kad visada atsiranda kuo nors nepatenkintų žmonių.
KU Slaugos katedros vedėjas gynė konsultuojančius studentus. "Kaip kitaip išmokyti jauną specialistą, jeigu jis net neturi teisės su žmonėmis kalbėti telefonu", – retoriškai klausė A.Razbadauskas ir tikino, kad prireikus studentai pasitaria su juo, o žmogui pasiūlo perskambinti vėliau, sutartu laiku.
Naujausi komentarai