Už krovą – želdiniai, sankryža, gatvė

Už krovą – želdiniai, sankryža, gatvė

2012-06-29 23:59
Už krovą – želdiniai, sankryža, gatvė
Už krovą – želdiniai, sankryža, gatvė / Vytauto Petriko nuotr.

Klaipėdos uostui ir bendrovei "Klaipėdos jūrų krovinių kompanija" teks nemažai prisidėti prie miesto gerovės už tai, kad gavo leidimą intensyvinti krovą.

Vakar miesto tarybos politikai sutiko patvirtinti Naujojoje Uosto g. 23 esančio sklypo, kurį nuomojasi "Klaipėdos jūrų krovinių kompanija" ("Klasco"), detalųjį planą. Jis buvo rengiamas tam, kad būtų suformuoti nauji žemės sklypai ir juose numatyta naujų pastatų statyba. "Klasco" turi užmojų perkrauti daugiau krovinių, tad juos reikia sandėliuoti.

Tačiau dėl šio detaliojo plano Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija, bendrovė "Klasco" ir Klaipėdos savivaldybė pasirašys partnerystės sutartį.

Joje numatyta, kad Uosto direkcija turėtų finansuoti Naujosios Uosto, J.Janonio ir Švyturio gatvių sankryžos rekonstrukciją, parengti projektinius pasiūlymus pratęsti Švyturio gatvę iki P.Lideikio gatvės.

"Klasco" įsipareigotų finansuoti Švyturio gatvės tęsinio iki Malūnininkų gatvės statybą ir pasodinti 4 hektarus želdinių.

Klaipėdos savivaldybė turėtų išduoti visus reikiamus dokumentus ir patvirtinti planus.

Skaičiuojama, kad Uosto direkcijos įsipareigojimai miestui kainuos 2 mln. litų, o "Klasco" – 1 mln. 50 tūkst. litų.

Kai kurie politikai suabejojo "Klasco" indėliu – jis esą yra per mažas. Tačiau Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas pabrėžė, jog geriau žvirblis saujoje nei jautis tolimoje pievoje.

Politikai įpareigojo savivaldybės administracijos direktorę Juditą Simonavičiūtę savo įsakymu patvirtinti detalųjį planą Naujojoje Uosto g. 23, pasirašyti partnerystės sutartį. Tačiau ji įsigalios, kai sutarčiai pritars miesto taryba.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų