Valdžia aktyviau imasi išorinio uosto | kl.lt

VALDŽIA AKTYVIAU IMASI IŠORINIO UOSTO

Vilniuje aktyviau pradedami „stumti“ išorinio uosto įteisinimo reikalai.

Skubos tvarka

Vienas pirmųjų naujojo susisiekimo ministro Jaroslavo Narkevičiaus žingsnių yra pakoreguoti išorinio Klaipėdos valstybinio jūrų uosto plėtros projekto įgyvendinimo komisijos sudėtį.

Ši korekcija Vyriausybei yra pateikta priimti skubos tvarka. Tai gali reikšti, kad Susisiekimo ministerija ir Vyriausybė vienu iš svarbesnių savo veiksmų prioritetų laikys išorinio uosto klausimo sprendimą.

Šiuo metu Vyriausybei tvirtinti yra pateiktas Klaipėdos uosto bendrasis planas, kuriame numatytas ir išorinis uostas ties Melnrage. Gali būti, kad tvirtinant Klaipėdos uosto bendrąjį planą itin svarbi bus ir naujos sudėties išorinio uosto komisijos nuomonė.

Išorinio uosto prioritetai

Nauja komisija formuojama be konkrečių pavardžių, tik pagal pareigybes. Konkrečias pavardes numatys vėliau priimtas Vyriausybės kanceliarijos dokumentas.

Kaip parodė laikas, Lietuvoje labai greitai gali keistis ne tik pareigūnai, bet ir atskirų įmonių vadovai. Pavyzdys yra Klaipėdos uostas, kuris jau pusmetį neturi nuolatinio šios valstybės įstaigos vadovo.

Naujos komisijos sudėtis bus dar stiprinama. Į ją įtraukiamas Vyriausybės kancleris ir energetikos ministras. Kaip ir anksčiau komisijai vadovaus premjeras. Su juo naujoje komisijoje bus 14 narių. Dauguma jos narių ministrai. Iš Klaipėdos bus du savivaldybės atstovai ir Uosto direkcijos vadovas.

Komisijai yra pavesta nagrinėti, koordinuoti ir teikti Vyriausybei pasiūlymus dėl išorinio Klaipėdos valstybinio jūrų uosto plėtros projekto įgyvendinimo klausimų, susijusių su teritorijų planavimo procedūromis. Todėl vienas iš prioritetų ir bus suformuoti nuomonę dėl Klaipėdos bendrojo plano su išoriniu uostu.

Kitas prioritetas bus pripažinti išorinio uosto projektą valstybei svarbiu. Taip pat turės būti sukurtas Projekto įgyvendinimo veiksmų ir kitų su Projekto įgyvendinimu susijusių klausimų planas.

Vadovų nuomonės skyrėsi

Išorinio uosto įgyvendinimo komisija buvo sudaryta dar 2017 m. lapkritį. Tuomet atrodė, kad šios komisijos pirmininkas – premjeras veiks ryžtingai ir su Klaipėdos miestu bus išspręsti nesutarimai dėl išorinio uosto.

To neįvyko, nes beveik nei į vieną Klaipėdos miesto iškeltą reikalavimą nebuvo atsižvelgta. Pusantrų metų tik dar labiau supriešino skirtingas nuomones dėl išorinio uosto turinčias stovyklas.

Išryškėjo, kad ne tik miestiečiai, bet ir dalis uosto verslininkų laikosi nuostatos, kad jokio išorinio uosto Klaipėdai nereikia, o jo statybos įvardytos kaip pinigų išplovimas.

Anksčiau išorinis uostas buvo sulaukęs tiek buvusios Prezidentės, tiek Seimo Pirmininko, tiek Vyriausybės vadovo palaikymo. Tačiau dėl jo dviprasmiškai yra pasisakęs naujasis Prezidentas, kurio nuomone, nereikėtų jėgą stumti išorinio uosto.

Rašyti komentarą
Komentarai (38)

>>>Pranašas Mikalda

O kam tas isorinis Klaipedos uostas? Gi turime dar viena Sventosios uosta :))))))))))))))))))))))))))))))

melnrages asilams

Melnrages asilai, niekas is jusu nesiruosia atimineti skypu. O kad matysis ne jura, o uostas prie pliazo, tai jau ne jusu reikalas. Nepatinka? Kelkites kur nors kitur.

Klaipėdos valdžios "Aukso protų" blyksnis

Prieš kurį laiką šiaip taip buvo išasfaltuotas Kanto 11 kiemas. Džiaugėmės. Stebino tik tai , kad gabalas to kiemo taip ir liko purvinas. Reikėjo labai nedaug., kad kiemas būtų sutvarkytas iki galo. Nustebino, kad dabar pamatėme darbininkus, dirbančius ir besirengiančius sutvarkyti tą gabaliuką. Pradėjus darbus- jie buvo sustabdyti. Staiga, buvo prisiminta, kad reikia pirma pakloti vamzdžius. Tai reikia suskaičiuoti, kiek be reikalo bus išmesta pinigų, o galėjo tą padaryti kartu su kiemo asfaltavimu.Įdomu, ar toks neūkiškumas- proto stoka, ar pinigų plovimas. Kokie nuostoliai, neūkiškumas. Kas už tai atsakys?
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS