Tragedija viešajame transporte: po griuvimo maršrutiniame taksi mirė keleivė Pereiti į pagrindinį turinį

Tragedija viešajame transporte: po griuvimo maršrutiniame taksi mirė keleivė

2025-08-11 14:38

Penktadienį Klaipėdos ligoninėje mirė garbaus amžiaus moteris, kuri antradienį patyrė rimtą traumą važiuodama maršrutiniu taksi. Apie šį įvykį savo „Facebook“ paskyroje pranešė bendrovė „Klaipėdos keleivinis transportas“.

Tragedija viešajame transporte: po griuvimo maršrutiniame taksi mirė keleivė
Tragedija viešajame transporte: po griuvimo maršrutiniame taksi mirė keleivė / L. Balandžio, T. Urbelionio/ BNS, Vytauto Petriko nuotr.

„Penktadienį ligoninėje mirė garbaus amžiaus moteris, kuri antradienį griuvo ir susižalojo maršrutiniame taksi. Esame sukrėsti šios tragedijos – niekada dar tokios nelaimės per visą įstaigos darbo laiką nėra buvę. Nuoširdžiai užjaučiame velionės artimuosius. Dėkojame maršrutinio taksi bendrakeleiviams, bandžiusiems padėti nukentėjusiai, kol laukta medikų.

Policija įvertins visas nelaimės aplinkybes. Mums gi, visiems viešojo transporto sistemos dalyviams, tai yra skaudi proga prisiminti taisykles. Klaipėdos keleivių vežimo taisyklės nustato, kad keleivis privalo pasirūpinti savo saugumu: jei yra laisvų sėdimų vietų – atsisėsti, o stovint – laikytis už turėklų.

Prašome šios taisyklės laikytis patiems, prašome ją priminti ir artimiesiems – ypač garbaus amžiaus ir vaikams. Važiuokime autobusu saugiai!“ – savo „Facebook“ paskyroje rašė „Klaipėdos keleivinis transportas“.

Pasak bendrovės, tai pirmas toks mirtinas incidentas per visą įmonės veiklos istoriją. Tragedija paskatino dar kartą atkreipti dėmesį į keleivių saugumą – tiek sėdint, tiek stovint kelionės metu.

Visgi, po įrašu pasipylė aštrūs keleivių komentarai, atkreipiantys dėmesį į vairuotojų elgesį ir galimą ryšį su nelaimėmis.

Vieni keleiviai tvirtina, kad dalis vairuotojų yra „labai nekvalifikuoti“, priekaištauja dėl staigaus stabdymo, pavojingo greičio ir nepagarbaus bendravimo. 

„Aprėkia keleivius, per staigiai stabdo stotelių zonoje, kai keleiviai jau juda durų link, lekia 70 ar 80 km per valandą greičiu sankryžose per raudoną. Ypač tuo pasižymi 8 ir 9 maršruto vairuotojai“, – rašė vienas komentatorius.

Kiti pabrėžė, kad vairuotojai pradeda važiuoti vos keleiviai įlipa, nepalaukdami, kol senjorai ar žmonės su vaikais spės atsisėsti ar bent įsikibti. 

„Žmonės tik sulipa į autobusus, iškart gazo pedalas minamas pilnai. Kaip manot, pensininkai spėja su lazdelėm, visokiais skausmais pribėgti į sedimas vietas? Nu, nemanau. Net įsikibt nespėji, tik pyst, tavę jau atgal neša, nes kažkokie bukagalviai neduoda net atsisėst žmogui!“ – teigė kitas komentatorius.

Dar vienas keleivis pastebėjo, kad „STOP“ mygtuko paspaudimas ne visada garantuoja sustojimą:
„Vairuotojai lekia kaip F1: net ir paspaudus „STOP“ mygtuką, jie pirmiausia žiūri, ar keleivis jau atsistojo ir eina prie durų išlipti, kol autobusas dar juda... Tik tada pradeda stabdyti. Jei keleiviai dar sėdi, vairuotojas dažnai pravažiuoja stotelę, manydamas, kad „STOP“ mygtukas paspaustas per klaidą. Reikia aiškiai paaiškinti vairuotojams: „STOP“ mygtukas → privaloma sustoti → tik tada laukti, kol keleivis atsikels ir išlips“.

Bendra komentatorių nuomonė – viešajame transporte saugumo taisyklės turėtų galioti ne tik keleiviams, bet ir vairuotojams, o pastariesiems būtina priminti atsakingo, saugaus ir pagarbaus vairavimo principus.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
nereikia lia li

VISADA saugojusi autobuse, bet važiuojant 8E prie pat stotelės priešais E.Simonaitytės biblioteką ,pradėjau keltis, ir STAIGA buvo patrauktas autobusas, pusiau sulenktoje pozoje nepavyko pagriebti už laikyklius viršuje. Skridau atbulom link prekio , vairuotojo.. Gerai, kad sulaikė moteris, kitaip neaišku kaip būtų. Atsiduriau ant grindų. Didžiulė mėlynė ir odos nubrozdinimas ant šlaunės. Nėjo iš karto atsikelti. Padėjo keleiviai. Vairuotojas net nepaklausė- kaip savijauta? Pora žingsnių iki jo kabinos. APGAILĖTINAS.
2
0
Pakrante

tu,angele,turbūt teisių visai neturi,o komentuoji !
1
-3
Angelai

Iš komentarų galima spręsti, kad vairuotojai kažkokie angelai. Jie viską daro idealiai. jei tik kas nutinka, visada kalti keleiviai. Keleivius kontroliuoja "kontrolė", gaudo "zuikius". O kas kontroliuoja vairuotojų elgesį, grubumą, neapykantą keleiviams, nesiskaitymą su vyresnio amžiaus piliečiais? Maži atlyginimai? Ilgos darbo valandos? Vadinasi vairuotojai gali "atsikeršyti" keleiviams, rėkdami ant keleivių, grubiai stabdydami. Kodėl reikia autobusams "lenktyniauti" su lengvosiomis važiuojant Baltijos žiedu. Iščcentrinė jėga tokia, kad ir sėdėdamas turi laikytis už turėklų. Apie tai, kad "iš anksto", važiuojant žiedu atsistotum ir prieitum prie autobuso durų išlipimui, gali tik pasvajoti. Kodėl toleruojamas chuliganiškas vairuotojų elgesys su keleiviais. O gal jiems mokami tokie maži atlyginimai, kad pradėjus rimčiau kontroliuoti vairuotojų darbą, elgesį , paprasčiausiai vairuotojai (dauguma pensijinio amžiaus) IŠEIS IŠ DARBO? Nejaugi Nėniškis eis dirbti vairuotoju???
6
-2
Visi komentarai (16)