Telefoninių sukčių pinklės: kaip į jas nepapulti? | kl.lt

TELEFONINIŲ SUKČIŲ PINKLĖS: KAIP Į JAS NEPAPULTI?

  • 0

Sukčiavimo būdų yra daug ir įvairių. Kasdien sukčiai sugalvoja naujų istorijų, kaip būtų galima pasipelnyti ar išgauti žmogaus asmeninius duomenis, praneša Policijos virtualus patrulis.

Iš pradžių skambindamas asmuo prisistato, kad jis yra darbuotojas iš gerai žinomos elektros tiekėjo įmonės ir teigia, kad jau du mėnesius, kaip buvo nesumokėta už teikiamas paslaugas.

Vėliau skambutis iš „policijos darbuotojo“ teigiantis, kad buvo viršytas greitis. Dar vėliau – skambutis apie tai, kad banko darbuotojas pastebėjo, jog banko sąskaita užblokuota ir būtina pateikti elektroninius banko kortelės duomenis su Smart ID.

Galiausiai susivokiama, kad visus kartus buvo skambinta iš vieno telefono numerio.

„Atminkite, jog jokios oficialios įstaigos asmeninės informacijos telefonu neprašo. Todėl svarbiausia tokį pokalbį kuo greičiau užbaigti“, – teigė Policijos virtualus patrulis.

Policijos virtualus patrulis pataria iš karto susisiekti su pokalbio metu įvardinta įstaiga, oficialiais kontaktais bei pasiklausti, ar jos darbuotojai gali skambinti klausimais, kurie buvo išgirsti pokalbio metu.

„Užblokuokite skambintojo numerį bei pasidalinkite, kaip jus yra bandę apgauti telefoniniai sukčiai, kokių istorijų išgirdote, tačiau nepatikėjote – ir aferistai liko nieko nepešę. Galbūt kitiems savo patirtimi padėsite neužkibti ant sukčių kabliuko“, – tęsė Policijos virtualus patrulis.

Galiausiai, jeigu patikėjote sukčiais ir nukentėjote – apie sukčiavimą patariama pranešti policijai naudojantis elektroninių paslaugų portalu www.epolicija.lt.

Rašyti komentarą
Komentarai (0)

SUSIJUSIOS NAUJIENOS