Lietuviams neįprastą interjerą sukūrusios dizainerės ieškojo ne tik išskirtinių temų, bet ir istorijos
Šokolado skonis. Gėlių jūra ir augalų karalystė. Gyvūnijos pasaulis. Sendaikčių turgaus dvasia. Tokioje aplinkoje atsiduri peržengęs Vilniaus svečių namų "Old Market" slenkstį. Mat viešbutį įrenginėjusios interjero dizainerės Aistė Nesterovaitė ir Dalia Mauricaitė visuose šešiuose svečių namų kambariuose atkartojo greta įsikūrusio Halės turgaus atmosferą.
Šeši skirtingi kambariai
"Turgus toks margaspalvis, todėl kiekvienam kambariui sugalvojome po temą, kad jie vienas nuo kito ir skirtųsi, ir būtų vienodo stiliaus bei nuotaikos. Taip diskutuojant kilo mintis įrengti žalumynų, žuvies, sendaikčių, šokolado ir gyvūnų kambarius", – pasakojo A.Nesterovaitė.
Būtent dėl tokios tematikos, imituojančios turgaus skyrius, gyvenamoji aplinka tarsi susilieja su greta esančiu turgumi, leidžia kitaip pažvelgti į įprastą erdvę. O nedidelio viešbučio šeimininkams, pasitelkus fantaziją ir atsižvelgus į kambario interjerą, suteikia galimybę svečiams pasiūlyti netikėtų dovanų.
Pavyzdžiui, šokolado kambario pagalves papuošti šokolado plytelėmis, vaisių ir daržovių kambarį – ką tik skintais obuoliais, gyvūnų kambaryje pasiūlyti apsistoti svečiams su augintiniais. Todėl, D.Mauricaitės teigimu, tai yra ne tik interjeras, atspindintis tam tikrą stilių ar braižą, bet ir nuotaiką, emocijos ar net pasakojimo pradžią, kurią kasdien papildys svečių namų gyventojai ir šeimininkai.
Dizainerės neabejoja, kad toks interjeras lankytojams suteiks naują patirtį, primins, jog ne tik miestas vertas turistų dėmesio.
Ant sienų – grafiniai piešiniai
Subrandinusios idėją visus šešis kambarius įrengti pagal Halės turgaus tematiką, A.Nesterovaitė ir D.Maurucaitė ieškojo ryškiausių vizualinių priemonių kiekvienam sumanymui įgyvendinti.
"Atsisakėme nesvarbių, kai kur hiperbolizuotų elementų, parinkome pagrindinius kiekvieno kambario akcentus ir juos hiperbolizavome. Šokolado kambariui šokoladu varvančias sienas, žuvų kambariui – pilką aksomą, kuris žuvies skyriuje primena vandens blizgesį ir žvynų žvilgėjimą", – pasakojo A.Nesterovaitė.
O, tarkim, gyvūnų kambaryje apsistoję svečiai gali maloniai nustebti ant vienos sienos pamatę besipuikuojantį pudelį. "Tai sienos dekoracija, pudelis toks tikroviškas, kad gali pasirodyti, jog jis yra kartu atėjęs svečio draugas", – šypsojosi A.Nesterovaitė.
Jos teigimu, kiti sienų grafiniai piešiniai asocijuojasi su konkrečiais turgui būdingais vaizdais. Pavyzdžiui, naminių gyvūnėlių skyrių atkartojančiame kambaryje ant sienų pilna grafinių gyvūnų – tai tarsi prekystalis, kur galima išsirinkti mielą padarėlį. O daržovių ir vaisių skyrius imituojančiame kambaryje sieną puošia daugybė žalumynų, primenančių turgaus gėrybes.
Baldus teko ir perdaryti
Ar originaliai įrengto viešbučio šeimininkai buvo reiklūs užsakovai? Dizainerių teigimu, svarbiausias prašymas – sukurti įdomų, netikėtą ir neįprastą interjerą taip, kad kiekvieno kambario kaina neperkoptų 4000–5000 litų.
Bene daugiausia fantazijos ir kūrybiškumo, A.Nesterovaitės teigimu, pareikalavo įdomių daiktų paieška ir derinimas. "Ieškodamos naujos daiktų išraiškos, spalvų ir funkcijos, baldus gabenome iš įvairių vietų. Tad vieni buvo specialiai gaminami, kiti perdaromi. Nors kaina ribojo baldo dizainą, kūrybiškumas padėjo rasti tinkamiausią sprendimą", – patirtimi dalijosi dizainerė.
Jei vėl reikėtų sukurti svečių namų interjerą, kūrėjos įsitikinusios, kad nebekartotų įgyvendinto sumanymo. "Kiekvienas interjeras unikalus, kaskart atsižvelgiame į skirtingus poreikius, siekiame naujų iššūkių, todėl kuriame naujas temas ir istorijas", – sakė A.Nesterovaitė.
Naujausi komentarai