Apie galimą bilietai.lt aferą Makalius prakalbo instagrame.
„Tokį reikalą ne savo noru užkūriau su bilietai.lt, nes pričiupau juos apgaudinėjant žmones, net meluojant.
Aš buvau apgautas, bet tikėjausi, kad čia tik man taip nutiko. Po vakar dienos – Jūsų pagalbos, paaiškėjo, kad čia – masinis reikalas.
Istorija: pirkau bilietus iš bilietai.lt į Kylie Minogue koncertą. Jai susirgus, koncertas atšauktas, buvo grąžinti pinigai. Bet trūko 1,18 Eur.
Nesupratau, pradėjau aiškintis, o buvo negrąžintas kažkoks „bilieto išdavimo mokestis“.
Taip, sakysit, juokingi pinigai, bet jie mano. Ir jūsų visų.
„Žalgirio“ arenoje telpa 17 tūkst. žmonių, tai susirenka sau nelegaliai 10 tūkst. eurų“
Tokia situacija man jau antrą kartą. Prieš 2,5 metų buvo atšauktas koncertas, į kurį su kolegos pagalba pirkau bilietus mamai.
Negrįžo irgi virš 1 Eur. Tą kartą bilietai.lt nesutiko grąžinti – sako, čia negrąžinama. Kreipėmės į Vartotojų teises, sako – privalo grąžinti. Bet Vartotojų teisės man tąkart negalėjo padėti, nes nukentėjau dėl per mažos sumos, jie sprendžia, kai nukenčiama dėl 20 Eur ir daugiau.
Suprantu juos, suma juokinga, reikėjo rasti dar nukentėjusių ir tuomet skųstis. Tąkart tą reikalą taip ir palikau.
Pamaniau, gal čia tik man taip, todėl vakar (antradienį) paklausiau instagrame. Gavau daugybę pranešimų, kad pasitikrinot ir pamatėt, jog tikrai trūksta“, – atlikęs ir įvertinęs viešą apklausą kalbėjo R. Širvinskas.
Visgi vyras visko taip nepaliko ir kreipėsi į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą.
„Vakar turėjau labai fainą konsultaciją su Valstybine vartotojų teisių apsaugos tarnyba. Jie ėmėsi darbo, visiems rekomenduoja kreiptis į bilietai.lt ir pasiimti sau priklausančius pinigus, o jeigu nesutiks grąžinti – tik tada teikti skundą VVTAT.
Apšviečiu visus: toks elgesys nėra geras, nespjaukit į tą eurą ir pasiimkit sau priklausančius pinigus“, – teigė vyras.
Kelionių konsultantas viešai pasidalijo ir laiško šablonu, kurį išsiuntus bilietų platintojui – pinigai turėtų būti grąžinami.
„Kad ir kaip absurdiškai skamba, kad turėjau išsireikalauti savo 59 centų už bilietą rašydamas laišką, bet vėliau pagalvojau, kad padėsiu ir jums nepamiršti pasinaudoti savo teisėmis.
Visiems palieku laiško šabloną, kurį turite nusiųsti [email protected], jį palieku ir čia. Tiesiog vietoj x suveskite savo užsakymo numerį ir tie pinigai Jums turi būti grąžinti.
Man labai apmaudu dėl bilietai.lt.“, – kalbėjo R. Širvinskas.
R. Širvinskas sulaukė ir žinutės iš savo sekėjo. Bilietai.lt sekėjui atsakė, kad mokesčio negrąžins, nors Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba viešai paskelbė, jog jis privalo būti grąžintas.
„Šis mokestis nėra grąžinamas, kadangi bilietai jums buvo suteikti el. būdu“, – laiške sekėjui teigė bilietai.lt.
„Niekad nesikišu į tokius dalykus, viešai nesiskundžiu, nepykstu, stengiuosi pats išspęsti reikalus tyliai, nes pats turiu verslą ir suprantu, ką reiškia tokie viešumai. Bet čia taip išsidirbinėja tokia rimta ir patikima įmonė, kuria privalo pasitikėti praktiškai visi, einantys į renginius Lietuvoje.
Kreipiausi kelias dienas į bilietai.lt, skatinau savo laiškais grąžinti tuos pinigus visiems, bet gal ne ant tų žmonių užtaikiau susirašinėjant“, – istoriją užbaigė Makalius.
Viešą įrašą feisbuke paskelbė ir pati Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba.
„Dėmesio! Jei atšauktas koncertas – turi būti grąžinamos visos sumokėtos sumos!
Bilietų platintojas (bilietai.lt) privalo grąžinti visą bilieto kainą, įskaitant ir aptarnavimo ar kitus bilietui taikomus administravimo mokesčius.
Jei to nepadarė automatiškai, turite teisę reikalauti visos sumos grąžinimo.
Ką daryti?
1. Pirmiausia kreipkitės į bilietų platintoją ir pareikalaukite grąžinti visą sumą.
2. Jei aptarnavimo mokestis nebus grąžintas, galite kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (VVTAT)“, – teigiama įraše.
Naujausi komentarai