Politologė: jaunimas kritiškai žiūri į partijų reklamas Pereiti į pagrindinį turinį

Politologė: jaunimas kritiškai žiūri į partijų reklamas

Prasidedant Seimo rinkimams, politologai pabrėžia, kad šiemet Lietuvos rinkėjus stipriai paveikė politikus įtraukę korupcijos skandalai, be to, partinėje sistemoje pasigendama naujų partijų, kurios anksčiau susirinkdavo vadinamuosius protesto balsus.

Politologė: jaunimas kritiškai žiūri į partijų reklamas
Politologė: jaunimas kritiškai žiūri į partijų reklamas / Agitacinio vaizdo klipo stop kadras

Taip pat šie metai išsiskiria tuo, kad jaunimo auditorijoje galima pastebėti daug kritiško požiūrio.

Vilniaus universiteto Tarptautinių santykių ir politikos mokslų instituto (VU TSPMI) dėstytoja, politologė dr. Ieva Petronytė teigia, kad, trūkstant naujų partijų, tuščią nišą iš dalies užpildo tik iškilusi Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga, nes kitos „nusivylusiųjų balsuotojų“ partijos nėra tokios populiarios.

Kalbėdama apie agitaciją, politologė pažymi, kad šie metai išsiskiria tuo, kad rinkimų agitacija prasidėjo labai vėlai. Taip pat pastebima, kad jaunimas labai kritiškai žiūri į partijų reklamas.

„Kartais apie reklamą sužinome ne iš pačios reklamos, o iš jos kritikos“, – teigia I. Petronytė.

Politologė taip pat atkreipia dėmesį, kad šiais metais politikai daugiau eina tiesiogiai kalbėtis su rinkėjais, taip pat pastebima, kad daugiau žmonių ateina į debatus, ypač regionuose, o tai verčia politikus pasitempti.

Plačiau apie tai – įraše.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra