SAVIVALDYBĖJE
Autobusiukuose bus bilietai
Kitais metais keleiviai uostamiesčio maršrutiniais taksi bus vežiojami su vieningais bilietais, bus sutvarkyta jų kontrolės sistema. Viešajai įstaigai „Klaipėdos keleivinis transportas“ naujovių įvedimas kainuos daugiau nei 172 tūkst. litų.
Tokiam sprendimui iš esmės pritarė savivaldybės tarybos Miesto ūkio komitetas. Kuriant savivaldybės viešąją įstaigą „Klaipėdos keleivinis transportas“, jos funkcijose ir veikloje buvo numatyta, kad anksčiau ar vėliau reikės daryti tvarką ir miesto maršrutiniuose autobusiukuose. Panaši savivaldybės kontrolė yra Vilniuje, Šiauliuose, kai kuriuose kituose šalies miestuose. Komiteto nariai pastebėjo, kad Klaipėda – bene vienintelis stambus miestas, kuriame maršrutinių taksi kontrolė yra nepakankama.
„Klaipėdos keleivinio transporto“ direktorius Gintaras Neniškis paaiškino, kad jo vadovaujama įstaiga kontroliuotų ne tik maršrutinių taksi bilietų sistemą, bet ir autobusiukų grafikus, atliktų techninę automobilių kontrolę, spręstų, ar jie apskritai tinkami vežioti keleivius.
„Klaipėdos keleivinio transporto“ parengtoje pažymoje nurodoma, kad maršrutinių autobusų vairuotojai ir savininkai deklaruoja, jog per metus už keleivių vežiojimą viena mašina jie vidutiniškai surenka po 18 tūkst. litų. Tokia suma buvo anksčiau, kai važiavimas kainavo litą. Maršrutinių taksi vairuotojai nurodo, kad per darbo dieną vidutiniškai atliekami 8 reisai, anksčiau buvo vidutiniškai vežama po 9 keleivius, o pasikeitus važiavimo kainoms – tik po 5. Kai šis procesas nepakankamai kontroliuojamas, sunku patvirtinti ar paneigti šiuos skaičius.
Miesto ūkio komiteto pirmininkas Benediktas Petrauskas pasiūlė, kad per porą savaičių būtų parengtas atitinkamas sprendimo projektas, o komiteto nariai linkę pritarti būsimoms miesto transporto permainoms.
Naujausi komentarai