Dideli pinigai - keleivių sąskaita Pereiti į pagrindinį turinį

Dideli pinigai - keleivių sąskaita

2004-07-19 09:00

KELTAI

Dideli pinigai - keleivių sąskaita

“Smiltynės perkėlos” bendrovei, įsigijus naują keltą “Neringa” perkėlos vadovas nuolat giria jo ekonomiškumą, galingumą, patogumą. Tačiau neužsimenama, kad, atpigus kelto eksploatacijai, būtų mažinama kėlimo kaina.

Pagal “Smiltynės perkėlos” administracijos pateiktą informaciją, keltas “Neringa” gali kelti 45 automobilius ir 150 žmonių, kur jiems yra įrengtas net specialus salonas. Šiuo metu persikelti lengvuoju automobiliu kainuoja 32 litus, o keleiviui - 1,5 lito. Vertinant teoriškai, pajamos už bilietus iš keleivių gali siekti 225 litus, o iš automobilių - net 1 440 litų. Taigi už vieną reisą keltas gali gauti 1 665 litų pajamų, o išlaidos, įskaitant ir reisą atgal, gali siekti 340 litų. Už vieną reisą, jei keltas apkrautas maksimaliai, bendrovė galėtų gauti 1 325 litų pelno. Įvertinus tai, kad ne kaskart keltas plaukia pilnas, vidutiniškai gautųsi maždaug tūkstantis litų pelno. Per dieną - daugiau kaip 10 tūkst. litų pelno. Fantastika.

Teigiama, kad per mėnesį “Neringa” sutaupo ir apie 6 tonas kuro, palyginus su senaisiais keltais. Taip pat per tą laiką ji gali atlikti 11 proc. reisų daugiau už senuosius keltus. Tai vėlgi papildomas pelnas.

Jei bendrovė gauna tokį didelį pelną, tai gal būtų galima mažinti kėlimo kainą bent trečdaliu ir taikyti nuolaidas socialines lengvatas turintiems žmonėms. Pavyzdžiui, studentai pirmenybę teiktų geresniems - Neringos paplūdimiams. Tačiau gana aukšta kėlimo keltais kaina atbaido nuo to - jie priversti rinktis Melnragę arba Girulius.

Mažesnių kainų norėtų ir kalbinti šalia kelto žvejoję pensininkai. “Kodėl nėra nuolaidų keliantis keltais“, - klausė pensininkas, kuris visuomeniniu transportu važinėja su 80 procentų nuolaida.

“Smiltynės perkėlos” administracija akcentuoja, kad „įsigyjant naująjį keltą pelningumas nebuvo svarbiausias tikslas. Naujos konstrukcijos galingesnis keltas visų pirma reikalingas paslaugos kokybei gerinti: kad perkėlos darbas nesutriktų pučiant stipriam vėjui ar esant ledų sangrūdoms, kad sutrumpėtų keleivių persikėlimo laikas“.

Jei gerinama paslaugų kokybė, kodėl neatsižvelgiama į paslaugos kainos dydį. Pasikalbėjus su žmonėmis paaiškėjo, kad jiems svarbiau ne patogus salonas, 5-10 minučių greitesnis perkėlimas, o mažesnė kėlimo kaina.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų