"The Economist" atkreipė dėmesį į ŽŪM polinkį reklamuotis žiniasklaidoje Pereiti į pagrindinį turinį

"The Economist" atkreipė dėmesį į ŽŪM polinkį reklamuotis žiniasklaidoje

2011-04-15 18:57
"The Economist" atkreipė dėmesį į ŽŪM polinkį reklamuotis žiniasklaidoje
"The Economist" atkreipė dėmesį į ŽŪM polinkį reklamuotis žiniasklaidoje / Tomo Raginos nuotr.

Britų savaitraštis "The Economist", analizuodamas korupcijos apraiškas pokomunistinėje erdvėje Europoje, atkreipė dėmesį į Lietuvos žemės ūkio ministerijos polinkį reklamuotis.

"Didžiausias reklamuotojas Lietuvoje yra Žemės ūkio ministerija. Jos veikla nėra pakankamai kruopščiai analizuojama. Dažnai panašus vaidmuo tenka valstybės valdomoms įmonėms", - rašoma britų savaitraščio komentare apie korupcijos apraiškas pokomunistinėse Europos šalyse.

"The Economist" atkreipia dėmesį, kad Europos Sąjungos (ES) paramai viešinti skirtas lėšas politikai naudoja laukdami atpildo už palankias publikacijas.

Šią savaitę paskelbti tyrimų bendrovės "SIC Gallup Media" ("TNS LT") duomenys rodo, kad šių metų pradžioje didžiausią reklamos plotą spaudoje užėmė Nacionalinė mokėjimų agentūra prie Žemės ūkio ministerijos, aplenkusi bendrovę "Olifėja" ir Lietuvos socialdemokratų partiją.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra