Keleiviai pyksta, bet važiuoja Pereiti į pagrindinį turinį

Keleiviai pyksta, bet važiuoja

2007-12-07 09:00

Keleiviai pyksta, bet važiuoja

Klaipėdiečiai piktinasi perpildytais ir vėluojančiais miesto autobusais, nemandagiais vairuotojais ir aukšta kelionės kaina.

Maršrutiniai neteko keleivių

Tai atskleidė rugsėjį ir spalį atliktas tyrimas, kurio metu buvo apklausta apie 700 klaipėdiečių. Panašus tyrimas buvo atliktas prieš aštuonerius metus.

Lygindamas šio ir praėjusio tyrimų duomenis įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktorius Gintaras Neniškis džiaugėsi, kad per dešimtmetį uostamiesčio autobusų keleivių skaičius beveik nepasikeitė. 1999 metais miesto autobusais naudojosi 121 tūkst. keleivių, o šiemet – 120 tūkst.

Tačiau maršrutiniai taksi per tą laiką prarado daugiau negu dvigubai keleivių. Spėjama, kad dalis jų persėdo į individualius automobilius. Prieš aštuonerius metus maršrutinių taksi paslaugomis nuolat naudojosi 46,5 tūkst. klaipėdiečių, o dabar liko tik 22 tūkst.

Iš viso autobusais šiuo metu nuolat naudojasi 44, maršrutiniais taksi –18, individualiu transportu – 32, taksi ir dviračiais – po 1, o pėsčiomis vaikšto 4 procentai gyventojų.

Dėl remonto sumažino reisų

Tyrimo metu klaipėdiečiai įvardijo ir didžiausias problemas, kylančias dėl viešojo transporto.

„Mus labai nustebino, kad didžiausia problema, kurią įvardijo beveik pusė keleivių, – autobusų perpildymas. Deja, dabar ką nors pakeisti sudėtinga. Kol Tiltų gatvė uždaryta, mes atliekame 2,5 proc. mažiau reisų, tad mažesniam kiekiui autobusų tenka daugiau keleivių“, - teisinosi G.Neniškis.

Klaipėdiečius piktina ir autobusų nukrypimas nuo grafiko. G.Neniškis teigė, kad autobusai vėluoja vėlgi dėl uždarytos Tiltų gatvės. Dėl kliūčių, trukdančių autobusams atvažiuoti laiku, pasidaro irzlesni ir jų vairuotojai, kurių elgesiu vis dažniau skundžiasi miestiečiai.

Klaipėdiečius piktina ir tai, kad trūksta autobusų maršrutų, ypač sparčiai besiplečiančioje šiaurinėje Klaipėdos dalyje.

Kainos toliau didės

Nors dažnas keleivis skundėsi aukštomis autobusų bilietų kainomis, direktorius sakė, kad jos ir toliau didės, nes antraip bendrovė patirs daug nuostolių dėl brangstančio kuro, amortizacijos sąnaudų, būtinybės didinti darbo užmokestį ir galimos infliacijos.

Kiek didės kelionės autobusu kaina, spręs taryba. Kol kas siūloma vienkartinį autobuso bilietą pabranginti iki 1,30 lito, o terminuotą – iki 80 Lt arba vienkartinį iki 1,50 lito, o terminuotą – iki 74 Lt.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų