Klaipėdą ir Kylį jungs naujas keltas
Kitų metų gegužę tarp Klaipėdos ir Vokietijos Kylio uosto kursuojantį keltą “Lisco Optima” pakeis visiškai naujas laivas.
Naująjį keltą stato Italijos laivų statykla „Nuovi Cantieri Apuania“.
200 metrų ilgio, 27 metrų pločio, 23 mazgų (42,5 km/h) greitį išvystantis keltas turės 600 puikiai įrengtų vietų keleiviams ir galės gabenti 2500 metrų ilgio automobilių eilę. Dabar tarp Kylio ir Klaipėdos plaukioja „Lisco Gloria“ ir „Lisco Optima“. Jie gali imti atitinkamai 2493 ir 2238 metrus krovinio ir 302 bei 324 keleivius.
Naujas laivas kompanijai DFDS kainuos 600 mln. Danijos kronų (278 mln. litų).
„Ši investicija mums padės realizuoti strateginį tikslą - plėsti bei stiprinti kombinuotų keleivių bei krovinių pervežimų linijų tinklą Baltijos regione ir kartu mažinti vidutinį laivyno amžių”, - sakė DFDS prezidentas Niels Smedegaard.
DFDS viceprezidentas Peder Gellert Pedersen teigė, kad kompanija siekia sudaryti alternatyvą kelionei į Vokietiją per Lenkiją, kur didėjantys kelių mokesčiai ir automobilių spūstys sukelia transporto problemas.
Atsilaisvinusį keltą „Lisco Optika“ planuojama panaudoti kitose DFDS Baltijos regiono linijose.
Tiesiogiai DFDS aptarnauja linijas tarp Klaipėdos ir Kopenhagos, Rygos ir Liubeko, Kylio ir Sankt Peterburgo.
Naujausi komentarai