Klaipėda kovoja dėl kruizinių laivų
Klaipėdą apžiūrėjo ir įvertino 24 atstovai iš įvairių šalių, dirbančių kruizų versle, bei oficialių ir privačių įmonių specialistai, susiję su šio verslo skatinimu Baltijos regione.
Vakar įvyko Baltijos kruizų projektų darbo grupių susitikimas. Jo metu kalbėta apie teigiamus įspūdžius, patirtus lankantis Klaipėdoje, ir puikų jos pasiruošimą bei aktyvų dalyvavimą Baltijos kruizų projekte. Tačiau prastos kruizinių laivų terminalo prieigos.
Šio projekto tikslas – pasiekti, kad visų pasaulyje plaukiojančių kruizinių laivų dalis Baltijos jūroje išaugtų iki 12 procentų vietoj dabartinių aštuonių.
Tai ketinama pasiekti sujungus visų Baltijos jūros regionui priklausančių valstybių pajėgas. Iš viso šiame projekte dalyvauja 16 uostų.
Ketinama pagerinti sąlygas kruizų turizmo plėtrai, sukurti pagrindą Baltijos regionui tapti patraukliu ir atpažįstamu ženklu taptautinėje kruizų rinkoje, paskleisti informaciją apie Baltijos regiono kruizinio turizmo paslaugas. Jau yra parengtas reklaminis filmas, internetinė svetainė.
Taip pat siekiama, kad būtų suvienodinta visų Baltijos regiono uostų kruizų keleiviams teikiamų paslaugų kokybė.
Klaipėdos uostas, palyginti su kitais Baltijos regiono uostais, yra vienas iš geriausiai pasiruošiusių priimti kruizinių laivų turistus.
Kaip teigė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos rinkodaros skyriaus viršininkė Lina Gudelionytė-Gylienė, iš 33 reikalavimų nėra įgyvendinta tik keletas.
Kruizinis terminalas nepritaikytas neįgaliesiems, neturima logotipo, Baltijos kruizų projekto pasveikinimo ženklo. Taip pat nėra bėgimo ristele žemėlapio turistams, kurie nori pasportuoti, bei oficialaus kruizinių laivų turizmo informacijos centro.
Naujausi komentarai