Klaipėdiečiai neieško prekių telefonu Pereiti į pagrindinį turinį

Klaipėdiečiai neieško prekių telefonu

2005-03-07 09:00

Klaipėdiečiai neieško prekių telefonu

Klaipėdiečiai nelinkę užsisakyti prekių iš buitinės technikos prekybos centrų telefonu ar elektroniniu paštu.

Reklaminių buitinės technikos bukletų galima rasti internete, jie metami ir į pašto dėžes, tačiau juos apžiūrėję žmonės vis tiek mieliau linkę eiti į prekybos centrus.

Labai retai žmogus paskambina arba parašo elektroninį laišką, nusprendęs pirkti prekę tik apžiūrėjęs ją internete ar kataloge. Kai kurie Klaipėdos buitinės technikos prekybos centrai tokias paslaugas teikia.

Kaip teigė „Avitelos prekybos“ direktorius Jonas Dirginčius, žmonės nenoriai perka buitinę techniką internetu arba telefonu, nes taip praranda ir pirkimo malonumą, kai gali norimą prekę apžiūrėti, pačiupinėti, pasikonsultuoti su specialistu.

Klaipėda - nedidelis miestas, todėl nėra pakankamos paklausos. Per metus pasitaiko vos keli pirkėjai, užsisakantys buitinės technikos telefonu ar internetu. Parduotuvėms, suteikiančioms galimybę nusipirkti prekių neišeinant iš namų, tai nuostolinga. Prekių katalogo sudarymas internete nemažai kainuoja.

Manoma, jei per dieną paskambintų bent 5-10 pirkėjų, tuomet ir būtų verta investuoti daugiau pinigų į tokio pobūdžio prekybą.

Vilniuje iš prekybos centrų buitinės technikos telefonu arba internetu per dieną užsisako iki penkių pirkėjų.

Visame pasaulyje prekes internetu perka apie 27 procentus interneto vartotojų. Lietuvos viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovės „SIC Rinkos tyrimai“ duomenimis, Lietuvoje nuolat apsiperkančių internete vartotojų yra apie 3 procentus.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų