Klientai vertinami skirtingai Pereiti į pagrindinį turinį

Klientai vertinami skirtingai

2003-09-30 09:00

Nesusipratimai perkėloje

Klientai vertinami skirtingai

Senojoje Smiltynės perkėloje paprastutė situacija virsta nesusipratimų virtine. Kartais automobiliu atvažiavęs žmogus čia gali eilėje laukti valandų valandas ir akimis lydėti nuplaukiančius keltus nesuprasdamas, kodėl jo pirktas brangesnis bilietas yra prastesnis už keleivių bilietus.

„Liko už borto“

Per Senąją perkėlą automobiliu sumanęs persikelti žmogus redakcijai papasakojo atvejį, kai pirmas atvažiavęs prie kelto ir nusipirkęs bilietą į jį nebuvo įleistas. Paaiškėjo, kad paskutiniu momentu į keltą atbėgo keli žmonės, todėl keleivių kelte buvo tiek, kad pagal taisykles automobilio imti nebegalima. Leisti įvažiuoti į keltą automobiliams ar ne, tokiu atveju sprendžia kelto kapitonas. Pagal keltų registro sąlygas, jei kelte yra mažiau kaip 211 keleivių, kapitono nurodymu gali būti leista perkelti ne daugiau kaip 5 lengvuosius automobilius.

Atrodytų, padėtis aiški - pirmenybė Senojoje perkėloje teikiama keleiviams, todėl kai atsiranda per daug keleivių, automobiliai nebepriimami. Tačiau tuo atveju, kurį redakcijai papasakojo žmogus, bilietus pardavinėjanti darbuotoja užtikrino, kad įvažiuoti į keltą nebus jokių problemų. Todėl klaipėdietis, pusvalandį laukęs, kol kelto įgula po pietų pradės plukdyti klientus, nusivylė, kai „liko už borto“. Kyla natūralūs klausimai - kuo jis, kaip Smiltynės perkėlos klientas, sumokėjęs už automobilio kėlimą 36 litus, yra blogesnis už tuos, kurie atbėgo paskutiniu momentu ir į keltą pakliuvo. Dar blogiau tai, kad nepakliuvęs į keltą Senojoje perkėloje ir nuvykęs į Naująją perkėlą Smiltynės perkėlos klientas buvo priverstas laukti bendroje eilėje.

Lemia registras

Taip pat atrodytų, kad Smiltynės perkėloje trūksta lankstumo. Pavyzdžiui, jei į keltą atėjo 215 žmonių, automobiliai jau gali būti neįleidžiami. Betgi 5 lengvieji automobiliai sveria daugiau kaip penkias tonas, o penki žmonės - ne daugiau kaip 500 kilogramų.

AB Smiltynės perkėlos direktorius Algimantas Žukauskas sakė, kad nesusipratimų dėl to, kad esant keleivių antplūdžiui Senojoje perkėloje neimami automobiliai, išvengti neįmanoma. Jo teigimu, ta perkėla skirta keleiviams, todėl jiems teikiama pirmenybė. Dabar, kai įvesta elektroninė keleivių apskaitos sistema, nesusipratimų būna daugiau, nes laivo kapitonas tiksliai žino, kiek priimta keleivių, ir dažniau nebeleidžia į keltą automobilių.

Elektroninė apskaitos sistema naudinga ir keltų eismą bei tvarką juose kontroliuojantiems tikrintojams. Pavyzdžiui, Valstybinės mažųjų laivų inspekcijos tarnautojams nebereikia skaičiuoti iš kelto išlipančių keleivių. Jie tiesiog gali pasižiūrėti į elektroninį keleivių skaitiklį ir surašyti protokolą, jei esant daugiau kaip 211 keleivių priimami ir automobiliai. Todėl, pasak A.Žukausko, keltų kapitonams ir nurodyta griežtai laikytis numatytų keltų registro sąlygų. Griežtas tvarkos laikymasis, kaip teigė direktorius, duoda rezultatų - jau dvejus metus keltuose nebuvo nė vieno pažeidimo.

Tačiau Smiltynės perkėlos klientui svarbiau ne kažkokie sugalvoti reikalavimai, o greitas ir kokybiškas aptarnavimas. Galbūt išeitis galėtų būti tokia, kad senojoje Smiltynės perkėloje į keltą netilpęs vairuotojas su automobiliu be eilės turėtų būti keliamas naujojoje smiltynės perkėloje.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų