Klysti galima tik du kartus
Pasitaiko, kad, imant pinigus iš bankomato, pamirštamas kortelės PIN kodas ir įvedami kiti skaičiai.
Keliskart neteisingai įvedus kodą, kortelė arba užblokuojama, arba bankomatas jos negrąžina.
SEB Vilniaus banko Klaipėdos filialo asmeninė bankininkė Aldona Petrauskienė patarė du kartus klaidingai įvedusiems kodą trečiąkart laimės nebandyti - kitaip kortelė bus užblokuota. Ją atblokuoti galima bet kuriame SEB Vilniaus banko skyriuje. Atblokavimas šiame banke nieko nekainuoja.
„Jei bankomatas rodo, kad neteisingai surinktas kodas, galima paskambinti į Vilniaus banko Klientų pagalbos centrą numeriu 1528 ir sužinoti, kur padaryta klaida. Esantys užsienyje klientai šiuo numeriu į banką neprisiskambins. Jiems reikėtų skambinti +370 5 2682800. Paskambinus galima ne tik sužinoti įvedimo klaidas, bet ir paprašyti užblokuoti kortelę, jei kas nors ją pavogė“, - aiškino A.Petrauskienė.
Bankininkė sakė, kad užmiršusiems kortelės kodą niekas jo neprimins. Kodą težino tik kortelės savininkas. Užmiršusiems kodą reikia parašyti pareiškimą ir paprašyti naujo.
Klysta ir tie, kurie užrašytus kodus laiko piniginėje arba yra įsivedę į mobilųjį telefoną. Net įmantriai užrašytus kodus vagys greitai perpranta. Pasak bankininkės, tai parodė vieno kliento patirtis. Žmogus kodą užsirašė, kaip jam atrodė, neiššifruojamai, o vagys jį įvedė pirmu bandymu.
Tie, kurie naudojasi banko „Hansabankas“ kortele, taip pat turi tris bandymus įvesti kortelės PIN kodą. Paskui kortelė užblokuojama. Anot „Hansabanko“ mokėjimo kortelių departamento direktoriaus Vitalijaus Rancevo, taip yra padaryta dėl klientų saugumo. „Norint panaikinti kortelės blokavimą, reikia pateikti raštišką prašymą „Hansabanke“. Atblokuoti kortelę galima ir paskambinus telefonu 1633. Būna atvejų, kai klientas neprisimena arba yra pametęs PIN kodą. Tada reikės naujos kortelės, kuriai bus suteiktas naujas PIN kodas“, - sakė direktorius.
Naujausi komentarai