Maždaug penkerius metus dėl Klaipėdos uoste vykdomų hidrotechninių statybos objektų nuolat konkuruodavo dvi kompanijos – „Klaipėdos hidrotechnikos“ bendrovė ir statybinių darbų įmonė „Lokys“. Pastaruoju metu į konkurencinę kovą dėl pelningų objektų vis labiau įsiterpia kompanijos iš užsienio.
Nors uosto krantinių rekonstrukcijai skiriamų pinigų suma nemažėja, tačiau padidėjus konkurencijai lietuviškos kompanijos stumiamos iš krantinių statybos darbų rinkos. Pirmoji tai pajuto statybinių darbų įmonė „Lokys“.
Pernai Klaipėdos uoste pastačiusi kruizinių laivų terminalą ir žvejų uostelį, šiemet „Lokio“ įmonė didesnių statybos darbų objektų nebelaimėjo. Dėl paimtų bankų kreditų, lizingo būdu įsigytų kai kurių įrenginių ir transporto, skolų įvairioms kitoms bendrovėms įmonėje susidarė įtempta padėtis. Šią savaitę iš įmonės vadovo pareigų pasitraukė Juozas Gaidauskas. Jis nenorėjo detaliau komentuoti pasitraukimo priežasčių, teigdamas, kad tai daryti jam neetiška. Tačiau patvirtino, kad įmonėje yra problemų dėl pralaimėtų rangos konkursų, ypač dėl krantinių nuo 82-os iki 89-os statybų, kur konkursą laimėjo kompanija iš Vokietijos. Tiesa, šio konkurso rezultatai buvo užprotestuoti, vyko ginčas teisme. Vietoje J.Gaidausko „Lokio“ įmonės vadovu paskirtas vyriausiasis inžinierius Sergejus Šaripovas.
Statybinių darbų įmonė “Lokys” buvo įregistruota pradžioje viename iš butų Klaipėdoje. Staigus jos iškilimas buvo siejamas su buvusio ilgamečio Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos vadovo Valentino Greičiūno autoritetu.
Naujausi komentarai