Niokojamos neaptvertos prieigos prie vandens
Klaipėdoje nedaug uosto tvoromis neatskirtų priėjimų prie vandens. Gal dėl to, kad prie tų siaurų ruoželių visi žvejai puola, jie baisiai nutrypti, o kur galima privažiuoti su automobiliais ir išvažinėti.
Prie Klaipėdos laivybos kanalo tarp Smiltynės perkėlos ir „Transfosos“ bendrovių atsirado tvorelė, iš pirmo žvilgsnio tarsi ir varžanti miestiečių priėjimą prie vandens. Bet ką daryti, kai žmonės yra nesupratingi ir važiuoja su automobiliais ant žalių plotų, kur pasidarė tarsi suspaustas kelias.
Smiltynės perkėlos bendrovės direktorius Algirdas Žukauskas sakė ne kartą skambinęs policijai ir kvietęs, kad užblokuotų ant žolynų stovinčių automobilių ratus. Išgirsdavo, kad tai esanti bendrovių teritorija ir jie negalintys nieko daryti.
Neseniai atsirado privažiavimą prie Klaipėdos laivybos kanalo ribojanti tvorelė. Nors esame nusiteikę prieš uosto tvoras, bet galbūt tai ir vienintelis būdas, saugantis nuo gražių kampelių niokojimo. A.Žukauskas teigė, kad Smiltynės perkėla kartu su „Transfosa“ sutarė nuniokotoje teritorijoje atsodinti žalią veją.
Vietų, kur žmonės nesugeba paėjėti keliasdešimt žingsnių, o būtina važiuoti su automobiliu, yra ir Smeltės pusiasalyje. Kiekvienais metais pavasarį į redakciją skambina pasipiktinę žmonės, gyvenantys prie Vilhelmo kanalo. Ratuoti „gamtos mylėtojai“ išvažinėja pakanales, palieka neužgesintus laužus. Neatsitiktinai privažiavimo keliu prie Vilhelmo kanalo kai kuriose vietose užtverti didžiuliais gelžbetoniniais blokais. Vidmantas Matutis
Klaipėdoje nedaug uosto tvoromis neatskirtų priėjimų prie vandens. Gal dėl to, kad prie tų siaurų ruoželių visi žvejai puola, jie baisiai nutrypti, o kur galima privažiuoti su automobiliais ir išvažinėti.
Prie Klaipėdos laivybos kanalo tarp Smiltynės perkėlos ir „Transfosos“ bendrovių atsirado tvorelė, iš pirmo žvilgsnio tarsi ir varžanti miestiečių priėjimą prie vandens. Bet ką daryti, kai žmonės yra nesupratingi ir važiuoja su automobiliais ant žalių plotų, kur pasidarė tarsi suspaustas kelias.
Smiltynės perkėlos bendrovės direktorius Algirdas Žukauskas sakė ne kartą skambinęs policijai ir kvietęs, kad užblokuotų ant žolynų stovinčių automobilių ratus. Išgirsdavo, kad tai esanti bendrovių teritorija ir jie negalintys nieko daryti.
Neseniai atsirado privažiavimą prie Klaipėdos laivybos kanalo ribojanti tvorelė. Nors esame nusiteikę prieš uosto tvoras, bet galbūt tai ir vienintelis būdas, saugantis nuo gražių kampelių niokojimo. A.Žukauskas teigė, kad Smiltynės perkėla kartu su „Transfosa“ sutarė nuniokotoje teritorijoje atsodinti žalią veją.
Vietų, kur žmonės nesugeba paėjėti keliasdešimt žingsnių, o būtina važiuoti su automobiliu, yra ir Smeltės pusiasalyje. Kiekvienais metais pavasarį į redakciją skambina pasipiktinę žmonės, gyvenantys prie Vilhelmo kanalo. Ratuoti „gamtos mylėtojai“ išvažinėja pakanales, palieka neužgesintus laužus. Neatsitiktinai privažiavimo keliu prie Vilhelmo kanalo kai kuriose vietose užtverti didžiuliais gelžbetoniniais blokais.
Naujausi komentarai