Valdžia ir piliečiai
Savivaldybė ilgina darbo dieną
Besikreipiantieji į savivaldybę gyventojai nuo šiol aptarnaujami ir pietų pertraukos metu. Nors naujoji tvarka įsigaliojo vos prieš keletą savaičių, gyventojai jau įvertino, kaip patogu, kai, neaukojant savo darbo laiko, galima sutvarkyti reikalą savivaldybėje.
Vakar tarp 12 ir 13 valandos į savivaldybės priimamąjį kreipėsi šeši gyventojai.
Teiravosi trumpos informacijos, į kokio skyriaus specialistą turėtų kreiptis, kiti užregistravo savo prašymus merui.
Savo prašymą vakar užregistravo ir klaipėdietis Vladimiras. „Klaipėdai“ jis sakė, kad nepasitiki vieno savivaldybės skyriaus darbuotojos kompetencija ir mano, kad jos sprendimai neteisėti.
Tarnybos kabinete yra speciali spinta, skirta kontrolinėms gyventojų registracijos kortelėms, kuriose - trumpa dalyko esmės santrauka. Kortelės saugomos penkerius metus.
Nenumatyta, kiek laiko tarnybos specialistės gali skirti vieno gyventojo konsultacijai. Pasak I. Zelmikaitytės, noriai išsikalba vyresnio amžiaus gyventojai. Papasakoja kone visą savo gyvenimą, šeimos bėdas, ligas. Specialistės atidžiai klauso istorijų kartais ir po pusvalandį. Jaunesnio amžiaus klientai kalba konkrečiau. Tačiau jų bėdos kartais sudėtingesnės nei socialiai remtinų pensininkų. I. Zelmikaitytė prisimena į kurioziškų situacijų. Atėjęs žmogus aiškinosi, kokios galimybės jaunai šeimai gauti lengvatinį kreditą būstui. Bekalbant paaiškėjo, kad „jaunoji šeima“ - tai jis ir jo draugas. Kartais gyventojai išsako itin konfidencialią informaciją. Neseniai lankėsi klaipėdietis, specialistei prisipažinęs turįs ŽIV.
Į gyventojų informavimo tarnybą kreipėsi jaunuoliai, ketinantys kurti šeimą. Merginai - penkiolika metų, vaikinas ne ką vyresnis. Jiems viską reikėjo išaiškinti - kur kreiptis dėl leidimo tuoktis, tėvystės pripažinimo ir kitų dalykų. Pasak tarnybos specialistės Birutės Kojelienės, svarbiausia atidžiai išklausyti žmogų, vėliau konfliktų ir nesusipratimų savivaldybės „aukštesniuose“ kabinetuose būna mažiau. „Valdžia galbūt net nežino, kad čia, šiame kabinete, neretai nuslopiname dalį gyventojų nepasitenkinimo ir pykčio“, - sakė B. Kojelienė.
Anksčiau, kai savivaldybės administracija nuo 12 iki 12.45 val. pietaudavo, ne vienam klaipėdiečiui tekdavo stypsoti fojė kartais tik dėl to, kad sužinotų, į kurį kabinetą kreiptis rūpimu klausimu. Pageidaujantieji užregistruoti prašymus ir pasiūlymus, gauti informaciją žodžiu ar paskambinę savivaldybės informacijos telefonu 39 60 66 gali kreiptis visą darbo dieną nuo 8.00 iki 17.00 valandos, penktadieniais iki 15.45 val. Naujoji tvarka įsigaliojo pertvarkius savivaldybės administracijos struktūrą. Vidutiniškai per dieną į tarnybą kreipiasi 20-30 žmonių. Be pietų pertraukos gyventojai priimami ir kai kuriose kitose savivaldybėse.
Naujausi komentarai