Dienos rūpestis
Sušalę vairuotojai neatidaro durų
Autobusų vairuotojai piktina keleivius net per spūstis nesiteikdami atidaryti priekinių autobuso durų.
Viena moteris redakcijai skundėsi, kad, sustojus autobusui, tikėjosi įlipti pro priekines duris, tačiau vairuotojas jų neatidarė. Todėl ji į autobusą įlipo beveik paskutinė, nes turėjo spraustis į beveik pilną autobusą tuo pat metu iš jo išlipant kitiems keleiviams. Jai teko brautis pro žmones link vairuotojo, kad galėtų nusipirkti bilietą. Į jos išsakytus priekaištus, kodėl neatidarąs durų, vairuotojas ramiu veidu atsikirto: šalta.
Klaipėdos keleivinio transporto direktoriaus pavaduotojas Andrius Samuilovas teigė, kad toks vairuotojų elgesys nepateisinamas. Vairuotojai išleisdami ir įleisdami keleivius privalo atidaryti visas autobuso duris.
Kartais vairuotojas, keleivius išlaipinęs pro priekines duris, jas prieš pat nosį uždaro belipančiam. Taip dažniau elgiasi senesnių autobusų vairuotojai, kurių autobusuose prastai veikia šildymo sistema.
Pasak A.Samuilovo, skundų dėl neatidaromų durų nėra buvę, tačiau kartais per mėnesį gauna keliolika skundų, kad vairuotojai pravažiuoja nesustodami, vėluoja.
Kai “Klaipėdos keleivinis transportas” gauna keleivio skundą, tuomet jis perduodamas įmonės, kuri aptarnauja konkretų maršrutą, vadovui. Jis ir sprendžia, kaip pasielgti.
Bendrovės „Gintarinis vairas“ direktoriaus Raimundo Žeimio teigimu, vairuotojas tokiu atveju būtų įspėtas. Vairuotojai negauna priedų ar paskatinimų už tai, kad dirba kultūringai, nes tokia jų pareiga. Vilniaus autobusų parko vairuotojai skatinami tam tikrais priedais už kultūringą keleivių aptarnavimą. Gavus skundų, priedas nemokamas.
Tačiau R.Žeimys nemano, kad vairuotojas nusižengia taisyklėms, jei neatidaro priekinių autobuso durų keleiviams įlipti. Pasak jo, dar nuo tarybinių laikų įprasta, kad keleiviai įlipa per vidurines duris ir išlipa per priekines. Taip sudaromas vienkryptis judėjimas autobuse.
Naujausi komentarai