Įvertinimas
Uostas dirba pelningai
Tranzito komitetas, kuriam vadovauja Ministras Pirmininkas Algirdas Brazauskas, vakar patvirtino Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos praėjusių metų finansinę ataskaitą ir pritarė tolimesniems uosto privažiavimo kelių ir geležinkelio rekonstrukcijos projektams.
Kaip pranešė Vyriausybės spaudos tarnyba, toliau numatyta vykdyti Klaipėdos Pauosčio ir “Draugystės” geležinkelio stočių bei uosto privažiuojamųjų kelių rekonstrukcijas. Pauosčio geležinkelio rekonstrukcija būtina Klaipėdos naftos terminalui aptarnauti. Šioje stotyje ir geležinkeliuose atlikta darbų už 28,5 mln. litų, o šiemet ketinama skirti rekonstrukcijai 1,16 mln. litų. Tolimesnė stoties plėtra numatyta nuo 2007 m. - padidėjus krovinių vežimo apimtims. “Draugystės” geležinkelio stoties rekonstrukcijai panaudota 0,935 mln. litų. Toliau plėsti stotį ketinama nuo 2004 m.
Privažiuojamųjų automobilių kelių į uostą remontui numatoma skirti 5,16 mln. litų.
Taip pat ketinama derėtis su kompanija “Jukos” dėl naftotiekio iš Mažeikių į Būtingę statybos. Ateityje žadama vietoj plūduro įrengti stacionarų terminalą Būtingėje.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto būklės ir plėtros 2002 m. ataskaitoje konstatuojama, kad didėja krovos apimtys ir uostas gali gauti daugiau pajamų. Krovos darbų 2002 m. atlikta už 20 milijonų litų - 3 mln. daugiau nei 2001 m. Pajamos iš tiesioginės uosto direkcijos veiklos 2001 m. sudarė 94 mln. litų, 2002 m. - 109 mln. litų.
Tranzito komitete nutarta toliau vykdyti tarptautinį Klaipėdos ir Kaliningrado uostų bendradarbiavimo projektą “2K” ir tęsti diskusijas bei derybas su Rusija dėl įvairių krovinių vežimo tarifų.
Naujausi komentarai