Uoste – didžiausias konteinerinis laivas
Didžiausios talpos Klaipėdos istorijoje konteinervežį vakar į uostą vedė net du locmanai.
222 metrų ilgio, 32 metrų pločio laivą „MSC Veronique“ Sergejus Syčiovas ir Darius Stomkus sėkmingai nuplukdė į bendrovės „Klaipėdos Smeltė“ Konteinerių terminalą. Čia iš laivo bus iškrauta 200 ir pakrauta 693 konteineriai.
Iš Klaipėdos „MSC Veronique“ išplauks rytoj.
Tai yra vienas didžiausių Baltijos jūroje plaukiojančių MSC kompanijos laivų. Jis gali gabenti iki 3700 konteinerių su gramzda iki 17 metrų. Į Klaipėdos uostą jis įplaukė su 11,5 metro gramzda. Tai reiškia, kad laivas nebuvo iki galo pakrautas.
11,5 metro yra didžiausia gramzda, su kuria Klaipėdos uostas gali priimti konteinerinius laivus. Malkų įlankoje esančiame Konteinerių terminale didžiausia leistina gramzda yra vienu metru mažesnė.
Į „Klaipėdos Smeltę“ atplaukia vis didesni konteineriniai laivai. Baltijos jūros regione šis terminalas yra vienas iš tų, kurie gali priimti didžiausios gramzdos konteinerinius laivus. Baltijos jūros uostai nėra pritaikyti priimti ypač didelius transatlantinius konteinerinius laivus, kurie gali gabenti net iki 11 tūkst. konteinerių. Tarp kontinentų plaukiojantys konteinervežiai iškraunami Šiaurės jūros Hamburgo, Roterdamo, Amsterdamo uostuose. Po to jie mažesniais laivais plukdomi į Baltijos regioną.
„Mes galėtume krauti į laivus iki dviejų su puse tūkstančių konteinerių. Tenka apgailestauti, kad kol kas tokio kiekio vienu metu niekas nepasiūlė. Didžiausias mūsų į vieną laivą krautas konteinerių kiekis buvo tūkstantis vienetų“, - sakė „Klaipėdos Smeltės“ konteinerių terminalo vadovas Linas Miceika.
Per mėnesį „Klaipėdos Smeltės“ konteinerių terminalas krauna apie penkis tūkstančius sąlyginių vienetų (TEU) konteinerių. Per savaitę atplaukia 10–11 laivų. Terminalas būtų pajėgus priimti dvigubai didesnį kiekį ir laivų, ir konteinerių.
Naujausi komentarai