Skandalas
Vanduo niokojo butus
Trečiadienio pavakarę, tik pradėjus šildymo sezoną, karštu vandeniu aplieti keturi Kretingos 41-ojo namo butai. Buto, iš kurio liejosi vanduo, šeimininko nebuvo namie.
Nukentėję gyventojai skundžiasi, kad įvykus nelaimei avarinė tarnyba nesuskubo į pagabą, o prisiimti atsakomybės niekas nenori.
Pasirodė po valandos
“Ramiai žiūrėjome televizorių, kai gretimame kambaryje pradėjo šniokšti vanduo”, - pasakojo aštuntojo aukšto gyventoja Aldona Staponkienė. Visus kambario baldus, televizorių, paveikslus apliejo karštas vanduo. Tuo metu devintojo aukšto gyventojo Tomo Bielinsko, kurio bute prapliupo vanduo, namie nebuvo.
Namo gyventojai ieškodami pagalbos paskambino sąskaitoje-pranešime nurodytais numeriais. “Atsiliepęs operatorius pasakė, kad yra tik vienas automobilis ir tas pats užimtas. Nors kitą dieną paaiškėjo, kad jų yra šeši”, - pasakojo septintojo aukšto gyventojas Antanas Bučinskas.
Labiausiai aplietų butų gyventojus papiktino tai, kad iškviesta avarinė tarnyba pasirodė tik po valandos. Iki tol, kol atvažiavo bendrovės “Skaidrola” darbininkai, žmonės visokiais būdais bandė gelbėti savo turtą.
“Jūs tik įsivaizduokit, kaip atrodo kambarys, kurį visą valandą plauna karštas vanduo. O atvykę darbininkai tikino, kad jie čia pasirodė per pusvalandį. Bet juk mes žiūrėjome į laikrodį”, - piktinosi žmonės.
Atvažiavę avarinės tarnybos darbininkai ne iš karto sugebėjo atidaryti šiluminio mazgo duris. Išbandydami įvairius raktus, jie galop laužtuvu išlaužė duris.
Niekieno reikalas
“Labiausiai piktina tai, kad už nuostolius niekas nenori atsakyti. Visos tarnybos tik ir sako, kad tai ne jų reikalas”, - tvirtino Aldona Staponkienė. Moteris visą ketvirtadienio rytą bandė surasti tuos, kurie atsakytų už patirtus nuostolius. Apie devintą ryto šilumos ūkį aptarnaujanti bendrovė “Sobo sistemos” dar nebuvo gavusi pranešimo apie avariją. Galop apie vidurdienį iškviesti specialistai nustatė, kad avarijos kaltininkas - devintojo aukšto gyventojas, buvęs miesto tarybos narys T. Bielinskas. Jis nebuvo tinkamai sureguliavęs radiatorių. “Jis sako, kad nebuvo informuotas, kada prasideda šildymo sezonas. Bet iš tiesų tokios informacijos trūko”, - sako A.Bučinskas.
Trečiadienio vakare nelaimės kaltininkas visų nukentėjusiųjų atsiprašė, bet atsakomybės neprisiėmė. Komisijai patvirtinus, kad T.Bielinskas kaltas dėl įvykusios avarijos, šis visiems pasiūlė po du šimtus litų. “Už tokią sumą nebent vieną sieną tapetais išklijuočiau”, - tvirtino A.Staponkienė.
Anot A. Staponkienės, daugiausia dėmesio sulaukė atvykus namo administruojančios įmonės “Paslaugos būstui” direktoriaus pavaduotojui G.Gailiui. “Jis surašė aktą ir patarė kreiptis į nepriklausomus turto vertintojus. Juk gali taip ir likti, kad mes, būdami niekuo dėti, už viską patys ir mokėsime”, - sakė moteris. Nukentėję aplietų butų gyventojai pripažįsta, kad kitos išeities neliko, kaip tik ieškoti teisybės viską grindžiant dokumentais.
Mokesčių lažas
Aplietų butų gyventojai nesupranta, kodėl tarnybos, kiekvieną mėnesį kruopščiai renkančios mokesčius, atsitikus nelaimei vengia prisiimti atsakomybę.
“Kol nesusiduri su kokia problema, viskas atrodo aišku. Bet tik vos kas atsitinka, net nebežinai, į ką kreiptis, ir pasijunti bejėgis”, - tvirtino aštuntojo aukšto gyventoja A. Staponkienė, kiekvieną mėnesį už šildymą mokanti po keturis šimtus litų. “Piktina ir tai, kad “Sobo sistemoms” visus metus mokami dideli mokesčiai už šilumos eksploataciją. O atsitikus nelaimei, ši bendrovė už nieką neatsako. Skambinau pačiam gamybos direktoriui Valuntui”, - pasakojo aplieto buto šeimininkė.
“Čia aiškus įbaudžiavinimas: uždėjo mokesčius kaip lažą. Kiek jie norės, tiek didins, bet už nieką neatsakys”, - samprotavo A.Bučinskas. Anot jo, mokesčius renkančių visada yra, o garantuojančių gerą paslaugų kokybę - trūksta.
Naujausi komentarai