Didžiuosius miesto autobusus kai kuriose maršrutuose gali pakeisti mažos talpos. Dabar analizuojama situacija ir sprendžiama, ar tokie veiksmai atneš naudos ir nekels keleiviams nepatogumų.
Viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktorius Gintaras Neniškis tvirtino, jog kol kas tai - diskusijų klausimas. Vyksta paruošiamieji darbai.
„Derimės su vežėju, kokia būtų kaina, jei vienas ar kitas maršrutas būtų aptarnaujamas mažais autobusais, analizuojame, kur tokios transporto priemonės galėtų važiuoti, vertiname, ar keleiviams bus patogu. Mokėti vežėjams tiek pat, kiek už didžiuosius autobusus, negalime. Kitos sąnaudos. Kuo didesnė transporto priemonė, tuo jos didesnės“, – tvirtino G.Neniškis.
Anot vadovo, paleidus kursuoti mažos talpos autobusus, tikimasi sumažinti sąnaudas.
Analizuojama galimybė, kad šios transporto priemonės važiuotų 1, 1a, 2, 4, 11, 12, 17, 18 maršrutais, kur nėra daug keleivių.
„Srautus matome pagal elektroninius bilietus, tačiau nemaža dalis keleivių naudojasi popieriniais. Todėl situaciją stebi ir studentai“, – pasakojo G.Neniškis.
G.Neniškio teigimu, apsisprendus į reisus leisti mažus autobusus, reikėtų pasirūpinti, kad jie išsiskirtų iš maršrutinių taksi, kad juose, kaip ir didžiuosiuose autobusuose, galiotų visos lengvatos, būtų galima vežti stovinčius keleivius.
Manoma, kad maršrutais, kur yra mažai keleivių, galėtų važiuoti 24-25 vietų autobusai. Transporto priemonės turėtų būti raudonos - kaip ir tos, kurios aptarnauja maršrutus Klaipėda-Karklė ar Klaipėda-„Žaliasis slėnis“. Norima, kad tokios transporto priemonės važiuotų ir į Šimkus, Jokūbavą.
Ar maršrutais, kur yr nedaug keleivių važiuos maži autobusai, turėtų būti apsispręsta po poros mėnesių.
Naujausi komentarai