Vilniaus savivaldybėje - per 100 darbuotojų iš Socialinės paramos centro

Vilniaus savivaldybėje - per 100 darbuotojų iš Socialinės paramos centro

2011-05-25 21:25
Vilniaus savivaldybėje - per 100 darbuotojų iš Socialinės paramos centro
Vilniaus savivaldybėje - per 100 darbuotojų iš Socialinės paramos centro / Gedimino Bartuškos nuotr.

Vilniaus miesto savivaldybės taryba trečiadienį pradėjo svarstyti savivaldybės administracijos struktūros projektą, kuriame, be kita ko, numatoma, kad administraciją papildys per 100 darbuotojų iš Socialinės paramos centro.

Projekte numatoma, kad administracijoje bus 11 departamentų (Teisės, Personalo, Finansų, Miesto plėtros, Miesto ūkio ir transporto, Kultūros, sporto ir švietimo, Sveikatos ir socialinės apsaugos, Saugaus eismo, Ekonomikos ir investicijų, Elektroninio miesto, Aplinkos ir energetikos) ir keturi skyriai, neįeinantys į departamentų sudėtį (Aprūpinimo ir transporto, Užsienio ryšių, Vidaus audito, Viešųjų pirkimų), pranešė savivaldybė.

Savivaldybės administracijoje planuojama nustatyti didžiausią leistiną pareigybių skaičių - 927. Prie esamų 800 pareigybių, įgyvendinant Lietuvos vyriausiojo administracinio teismo nutartį ir teisės aktų reikalavimus, iš biudžetinės įstaigos Socialinės paramos centro į Savivaldybės administraciją bus perkeliama 118 pareigybių valstybinei socialinių išmokų funkcijai vykdyti.
Dėl šio pareigybių perkėlimo, anot pranešimo, Vilniaus miesto savivaldybės darbo užmokesčio fondas liks nepakitęs, nes lėšos šių darbuotojų atlyginimams skiriamos iš valstybės biudžeto tikslinės dotacijos.

2005 metų Lietuvos vyriausiojo administracinio teismo nutartyje ir Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos išaiškinime teigiama, jog pašalpų, kompensacijų ir kitų socialinių išmokų mokėjimas yra priskiriamas savivaldybės viešojo administravimo funkcijoms.
Be to, iš dabar Kontrolės ir audito tarnyboje esančių 24 pareigybių devynias planuojama perkelti į Vidaus audito skyrių.

Anot pranešimo, šio skyriaus veikla yra žymiai efektyvesnė nei tarnybos, kuri turimus išteklius naudoja neefektyviai – tarnyboje įsteigti keturi skyriai, kiekvienam iš jų vadovauja skyrių vedėjai, kai kur - ir pavaduotojai, į be to, įsteigtas Teisės ir bendrųjų reikalų skyrius, kurio veikla esą neturi nieko bendra su auditorių veikla.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra