Pats kilimo ir tūpimo takas kainuotų 21 mlrd. svarų sterlingų ir eksploatacijai turėtų būti perduotas per dešimtį metų, tuo tarpu likusi privačiomis lėšomis finansuojama investicija bus skirta oro uostui plėsti ir modernizuoti.
Hitrou – pagal keleivių skaičių judriausias Europos oro uostas – teigia, kad išplėtus oro uostą atsiras mažiausiai 30 naujų kasdienių maršrutų, padaugės vietinių skrydžių ir pagerės skrydžių laikas.
Padidinus pajėgumus, metinis keleivių skaičius išaugtų beveik dvigubai – nuo 84 mln. iki 150 mln. keleivių per metus.
„Dar niekada nebuvo taip svarbu ir neatidėliotina užsiimti Hitrou oro uosto plėtra“, – tvirtino oro uosto generalinis direktorius Thomas Woldbye.
„Faktiškai esame pasiekę savo turimų pajėgumų ribas, o tai kenkia prekybai ir susisiekimui“, – pridūrė jis.
Nepaisant aršaus aplinkosaugininkų ir vietos gyventojų, Londono mero Sadiqo Khano ir kai kurių leiboristų parlamento narių pasipriešinimo, leiboristų vyriausybė, siekdama paskatinti Jungtinės Karalystės ekonomikos augimą, sausį pritarė naujojo kilimo ir tūpimo tako statyboms.
Europoje, kur šalys negali nuspręsti, ar imtis pastangų mažinti šiltnamio efektą sukeliančių dujų išmetimą, ar, paklausai augant, remti strateginį sektorių, šis plėtros projektas taps retenybe.
Hitrou savo pasiūlymą dėl 3 500 metrų ilgio kilimo ir tūpimo tako statybų jau pateikė JK vyriausybei, kuri šiuo metu laukia dar ir konkurentų pasiūlymo.
Naujausi komentarai