Praėjusią savaitę NATO naikintuvai 9 kartus kilo lydėti Rusijos orlaivių | kl.lt

PRAĖJUSIĄ SAVAITĘ NATO NAIKINTUVAI 9 KARTUS KILO LYDĖTI RUSIJOS ORLAIVIŲ

Praėjusią savaitę, rugpjūčio 12-18 dienomis, NATO oro policijos funkcijas Baltijos šalyse vykdantys naikintuvai 9 kartus kilo atpažinti ir lydėti tarptautinėje oro erdvėje virš Baltijos jūros skridusių Rusijos Federacijos karinių orlaivių.

Rugpjūčio 12 d. NATO oro policijos naikintuvai perėmė ir atpažino du Rusijos Federacijos orlaivius SU-27, skridusius tarptautine oro erdve iš Rusijos Federacijos Kaliningrado srities ir atgal į Rusijos Federacijos Kaliningrado sritį, eskortuoti A-50, skrendančio iš Rusijos Federacijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. Orlaiviai SU-27 ir A-50 skrido be radiolokacinių atsakiklių, skrydžio planų neturėjo, radijo ryšio su Regioniniu skrydžių valdymo centru (RSVC) nepalaikė.

Rugpjūčio 13 d. NATO oro policijos naikintuvai tarptautinėje oro erdvėje perėmė ir atpažino du Rusijos Federacijos orlaivius SU-27, skridusius iš Rusijos Federacijos Kaliningrado srities ir atgal į Rusijos Federacijos Kaliningrado sritį, eskortuoti kito Rusijos Federacijos orlaivio T-204, skridusio iš Rusijos Federacijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. Orlaiviai SU-27 skrido be radiolokacinio atsakiklio, skrydžio plano neturėjo, radijo ryšio su RSVC nepalaikė, kitas orlaivis - T-204 skrido su radiolokaciniu atsakikliu, skrydžio planą turėjo, radijo ryšį su RSVC palaikė.

Rugpjūčio 13 d. NATO oro policijos naikintuvai tarptautinėje oro erdvėje perėmė ir atpažino du Rusijos Federacijos orlaivius SU-27 ir vieną T-204, skridusius iš Rusijos Federacijos Kaliningrado srities į Rusijos Federacijos žemyninę dalį. Orlaiviai SU-27 skrido be radiolokacinio atsakiklio, skrydžio plano neturėjo, radijo ryšio su RSVC nepalaikė, kitas orlaivis - T-204 skrido su radiolokaciniu atsakikliu, skrydžio planą turėjo, radijo ryšį su RSVC palaikė.

Rugpjūčio 13 d. NATO oro policijos naikintuvai tarptautinėje oro erdvėje perėmė ir atpažino du Rusijos Federacijos orlaivius SU-27 ir vieną T-134, skridusius iš Rusijos Federacijos Kaliningrado srities į Rusijos Federacijos žemyninę dalį. Orlaiviai SU-27 skrido be radiolokacinio atsakiklio, skrydžio plano neturėjo, radijo ryšio su RSVC nepalaikė, kitas orlaivis - T-134 skrido su radiolokaciniu atsakikliu, skrydžio planą turėjo, radijo ryšį su RSVC palaikė.

Rugpjūčio 14 d. NATO oro policijos naikintuvai tarptautinėje oro erdvėje atpažino Rusijos Federacijos orlaivį AN-26, skridusį iš Rusijos Federacijos žemyninės dalies į Rusijos Federacijos Kaliningrado sritį. Orlaivis AN-26 skrido be veikiančio radiolokacinio atsakiklio, skrydžio planą turėjo, radijo ryšio su RSVC nepalaikė, pranešė Krašto apsaugos ministerija.

Rašyti komentarą
Komentarai (3)

...

Chm, naxiečiai naują žibalo partiją gavo, it šunys kates rusų lėktuvus vaikyti pradėjo?..

Ignas

Dėl pagėrusiu ruskiu išsidirbinėjimo visos ,,gynėju"kelnės prišiktos.Rado apie ka rašyti.Tfu.

Hahaha

Ir su pamperais primyztais iš baimės nusileido

SUSIJUSIOS NAUJIENOS