Jonavos krepšinio komandos generaliniu rėmėju tapo „CBet“ | kl.lt

JONAVOS KREPŠINIO KOMANDOS GENERALINIU RĖMĖJU TAPO „CBET“

  • 0

Jonavos krepšinio klubas pristatė naują generalinį rėmėją. Juo tapo bendrovė „Tete-a-Tete“ kazino ir jos valdomas internetinių lošimų prekės ženklas „CBet“.

2020-21 metų Nacionalinės krepšinio lygos (NKL) sezone komanda vadinsis būtent „CBet“ vardu.

„Labai džiaugiamės, kad su socialiniais paramos projektais žengiame ir į antrą pagal pajėgumą Lietuvos nacionalinę krepšinio lygą ir tampame Jonavos komandos generaliniais rėmėjais“, – sakė rėmimo sutartį pasirašęs UAB „Tete-a-Tete“ kazino direktorius Olegas Smirnovas.

„Be abejonės, šis bendradarbiavimas mus įpareigoja, tačiau klubinio krepšinio profesionalumas Lietuvoje, trenerio Virginijaus Šeškaus atėjimas, komandos ilgalaikiai tikslai bei vizija, tuo pačiu, regiono patrauklumas suteikė mums pasitikėjimo“.

Tomu Delininkaičiu, Laimonu Kisieliumi, Giedriumi Staniuliu ir keliais kitais LKL patirties turinčiais krepšininkais pasipildžiusi Jonavos komanda neslepia ambicijų kovoti dėl NKL titulo, ir tai, pasak O. Smirnovo, įkvėpė partnerystei.

„Praėję sezonai parodė, jog komandos vadovai dirba tinkama linkme, stengiasi, kad komanda stiprėtų, matome patrauklią bei modernią Jonavos areną, jos puikius sirgalius“, – teigė UAB „Tete-a-Tete“ kazino direktorius.

„Nebijome didelių tikslų ir vertiname partnerius, kurie pasiryžta tą kelią nueiti kartu. Norime žaisti NKL Finalo ketverte, o „CBet“ prekės ženklo prisijungimas prie Jonavos krepšinio bendruomenės suteiks papildomą impulsą“, – sakė klubo prezidentas Vaidas Vaškevičius.

V. Šeškus įsitikinęs, kad užnugaris, kurį suteikia patikimas generalinis rėmėjas, pasijaučia ir aikštelėje: „Kaip treneriui, man svarbu, kad žaidėjai aikštėje atsiduotų visu 100 proc. ar net daugiau. Džiaugiuosi, kad tą užnugarį mes turėsime, ir galėsime susitelkti į žaidimą“.

Klubas taip pat pristatė naują logotipą bei šūkį #OneGoal (#VienasTikslas), kuris simbolizuoja komandos, partnerių bei visos Jonavos bendruomenės ambicijas ir vienybę.

Per 17 veiklos metų bendrovė „Tete-a-Tete“ kazino ir jos valdomas internetinių lošimų „Cbet“ prekės ženklas tapo stipria ir socialiai atsakinga įmone. Nuolat dalyvaudama labdaros ir paramos projektuose, remdama sportą, kultūrą, finansuodama onkologinėmis ligomis sergančių vaikų fondą ir kitus projektus įmonė ženkliai prisideda prie visuomenei atktualių socialinių pokyčių.

GALERIJA

  • Jonavos krepšinio komandos generaliniu rėmėju tapo „CBet“
Rašyti komentarą
Komentarai (0)

SUSIJUSIOS NAUJIENOS