Iš Naujosios Zelandijos – ir su įspūdžiais, ir su medaliais | kl.lt

IŠ NAUJOSIOS ZELANDIJOS – IR SU ĮSPŪDŽIAIS, IR SU MEDALIAIS

Eurolygos čempionas Saulius Štombergas, Europos čempionas Mindaugas Žukauskas, Vaidas Jurgilas bei kiti buvę žinomi krepšininkai skynė pergales kitame pasaulio krašte – egzotiškoje Naujojoje Zelandijoje. Lietuviai tapo pasaulio sporto meistrų žaidynių prizininkais.

Šių metų pasaulio sporto meistrų žaidynės, kuriose varžėsi profesionalų karjeras jau baigę sportininkai, tapo vienu didžiausiu sporto renginiu per visą istoriją. Naujosios Zelandijos mieste Ouklande vykęs renginys sulaukė net 36 tūkst. dalyvių.

Nuo 1985 metų, kas ketverius metus rengiamose žaidynėse, iki tol daugiausia dalyvių varžėsi 2009 m. Sidnėjuje (Australija) vykusiose žaidynėse – beveik 29 tūkst. sportininkų, ne jaunesnių negu 35 metų.

Naujojoje Zelandijoje Lietuvai atstovavo gausi sportininkų delegacija. Devynių sporto šakų varžybose: lengvosios atletikos, plaukimo, teniso, tinklinio, krepšinio, baidarių ir kanojų irklavimo, irklavimo, sunkiosios atletikos ir orientavimosi sporto, jėgas išbandė net 108 mūsų šalies sportininkai. Jie iškovojo net 44 medalius: 25 aukso, 9 sidabro ir 10 bronzos. Apie krepšinio varžybas plačiau papasakojo jose dalyvavęs Lietuvos rinktinės narys Gintaras Staniulis.

„Su komandos draugais vieni kitus pažįstame jau bene dvidešimt metų – dar nuo profesionalios karjeros laikų. O ir dabar krepšinis įaugęs į kraują, tapęs mūsų gyvenimo būdu“, - teigė buvęs Kauno „Žalgirio“ ir „Atleto“ gynėjas.

- Jei jau lietuviai skynė medalius įvairiose varžybose, tai krepšinio turnyre neabejotinai kopėte ant prizininkų pakylos.

- Amžiaus grupėje per 40 metų pelnėme sidabrą, lemiamoje kovoje nusileidę tik Australijos komandai, kuriai atstovavo buvę NBA krepšininkai. Vyresnėje amžiaus grupėje (daugiau 45 metų) problemų neturėjome. Laimėjome viską.

- Kurie krepšininkai sudarė komandos pagrindą?

- Dauguma buvusių Kauno „Atleto“ žaidėjų arba žalgiriečių: S.Štombergas, M.Žukauskas, V.Jurgilas, aš, Singaras Tribė, Vaidas Stiga, Dainius Staugaitis ir kiti. Ši komanda rungtyniauja Kauno krepšinio mėgėjų lygoje. Be to, buvo ir keletas šiauliečių. Tas susižaidimas padėjo pergalingai nužygiuoti ir žaidynių turnyre. Nors ten vykome labiau gerai praleisti laiko, bet sportinė dalis irgi nenuvylė. Juolab, kad norėjome atsirevanšuoti už nesėkmę Brazilijoje. Prieš keletą metų ten dalyvavome pasaulio veteranų čempionate ir likome treti.

- Ko gero, Naujojoje Zelandijoje buvo ką pamatyti ir be sportinės dalies?

- Žinoma! Šalis egzotiška, savita, įspūdžių parsivežėme nemažai. Varžybos vyko Ouklande, maždaug pusantro milijono gyventojų dydžio mieste. Žaidynėse įspūdį padarė ir atidarymo bei uždarymo šventės. Taip pat kultūriniai renginiai. Laivu aplankėme ir aplinkines salas, pamatėme įspūdingos gamtos. Pasibaigus čempionatui dar keletą dienų pakeliavome po šalį, nors ją pažinti reikia kur kas daugiau laiko – bent poros savaičių.

GALERIJA

• Iš Naujosios Zelandijos – ir su įspūdžiais, ir su medaliais
Rašyti komentarą
Komentarai (1)

Mindaugas

Gal ir liūdnai nuskambės,bet po kokių 4-5 metų lietuva sporte skambės tik "senų meistrų" žaidynėse, nes sąlygos dabartiniams darosi bevyltiškos!.. AČiu "seneliai, Jūs šaunuoliai