Apie kelius jau laidomi juokeliai: vietoj naujo asfalto – apie duobes įspėjantys kelio ženklai | kl.lt

APIE KELIUS JAU LAIDOMI JUOKELIAI: VIETOJ NAUJO ASFALTO – APIE DUOBES ĮSPĖJANTYS KELIO ŽENKLAI

  • 14

Apie prastą Lietuvos kelių būklę jau laidomi pikti juokai, kad vietoj naujo asfalto keliai lopomi kelio ženklais, įspėjančiais apie duobes ar provėžas. Taip juokaujama jau ne tik apie krašto ar rajoninius kelius, bet ir pagrindines magistrales. Ar tai nereiškia, kad tam tikrose vietose magistralėje dėl saugumo jau dabar turėtų būti mažinamas greitis? Apie tai LNK pokalbis su automobilizmo žurnalistu Vitoldu Miliumi.

– Vasarą automagistralėje galima važiuoti 130 km/val. Ar tai saugu? Ar neturėtų būti ribojamas iki 110 km/val. dėl kelių būklės?

– Lazda turi du galus. Šią problemą reikėtų spręsti ne ribojimais ir ženklais, o tvarkyti kelius. Tačiau pastaruoju metu kelių būklė prastėja juntamai. Pagrindinių magistralių dalys skiriasi viena nuo kitos, nes skirtingu metu tvarkytos. Galbūt pirma juosta skiriasi nuo antrosios. Važiuoti antrąja juosta saugu, o pirmąja kartais nesaugu. Automobiliai gali būti ne pačios geriausios būklės, ratai – irgi. Daug lietuvių važiuoja su žieminėmis padangomis vasarą. Po lietaus provėžose labai pavojinga. Vairuotojas turėtų sulėtinti ir važiuoti saugiu greičiu. Ar reikėtų mažinti ženklais? Manau, ne. Reikia remontuoti.

– Važiuojant antrąja kelio juosta, kai pirmoji yra laisva, tačiau ji blogos būklės, pažeidžiamos Kelių eismo taisyklės (KET).

– Taip, aš linkęs jiems atleisti. Tai ir KET pažeidimas, ir bloga praktika. Važiuoti reikia pirma juosta. Tačiau pirma juosta vietomis siaubinga situacija. Važiuojant  antrąja reikia žiūrėti į veidrodėlius ir praleisti važiuojančius greičiau.

Visas reportažas – LNK vaizdo įraše:

 

 

– Kuriose magistralėse situacija prasčiausia?

– Dažniausiai važiuoju su greituoju srautu antrąja juosta, nes pirmoje nemažai sunkvežimių, būna ir lėtesnio eismo vairuotojų.  Tačiau kelyje Kaunas–Klaipėda yra tokių tragiškų vietų. Kai kurie automobiliai ir padangos mažiau reaguoja į provėžas. Nežinau, kodėl subyra keliai, kodėl pilna provėžų.

– Kai tokios magistralės, ką kalbėti apie Molėtų plentą. Jis išvis turėtų būti uždarytas.

– Molėtų plentas – kelių gėda. Neseniai buvau Vakarų Europoje. Ten estakados, kelių aukštų keliai ir tiltai. O mes negalime padaryti vieno kelio. Galime tik susiaurinti viską, padaryti bortelių, pasodinti medžių. Nėra pakaitalo automobiliui ir visiems reikia važiuoti.

– Seniau lygindavome save su lenkais, latviais. Ar situacija pasikeitė?

– Skirtumas yra, nes mūsų pasididžiavimas turbūt liko gilesnėje senovėje, kurioje kažkada gyvenome. Lenkai vienu metu paspaudė akceleratorių ir stipriai atsiliekame.

– Su kokia ES šalimi galime lygintis?

– Tikslios šalies neįvardysiu. Latviai nuo mūsų seniau atsiliko, bet dabar jau nebe.

Rašyti komentarą
Komentarai (14)

as miliu lietuva...

su meile ir pagarba viskas jum...padarysiu uz auksciausia kaina bus kokybes sertifikatai jei kaina nesvarbu sertifikatus padarysiu per nakti...... viskas jum ,visa musu gerove tik uz jusu privalomus mokescius ...

Išvada

Milijardą atidave ukrainai karo reikalams , tai ir neliko keliams.

Joo

Nėra to kas neišeitų Lanzbyyrgiams į gera. Keliai Lietuvoje blogėja, užtat milijonai Lanzbyyrgių anukui auga.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS