„Lidl Lietuva“ užsakymu pavasarį atlikta apklausa parodė, kad 67 proc. apklaustųjų remia Ukrainą palaikančias organizacijas, 41 proc. aukoja vaikams, o trečdalis – gyvūnų prieglaudoms. Taip pat 26 proc. respondentų pinigus skiria sunkiomis ligomis sergantiems žmonėms, o 22 proc. – kitų nelaimių paveiktiesiems.
Tyrimo duomenys rodo, kad vyrai aktyviau nei moterys finansiškai remia Ukrainą – tai daro 74 proc. vyrų ir 62 proc. moterų. Tuo metu moterys dažniau nei vyrai aukoja gyvūnų gerovės organizacijoms (39 proc. ir 23 proc.) ir vaikams skirtoms iniciatyvoms (46 proc.).
Pasitikėjimas – vietinėms organizacijoms
41 proc. gyventojų labiau linkę pasitikėti vietinėmis nei tarptautinėmis paramos organizacijomis. Pasak „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos vadovo Antano Bubnelio, žmonėms svarbu matyti aiškų savo aukos poveikį bendruomenei.
„Jau aštuonerius metus suteikiame savo pirkėjams galimybę taromatuose atgautą užstato sumą skirti trims patikimoms ir ilgalaikį poveikį kuriančioms organizacijoms – „Lietuvos Caritas“, „Gelbėkit vaikus“ bei Maltos ordino pagalbos tarnybai. Šią iniciatyvą palaikome ir mes patys – taromatuose sukauptą sumą padvigubiname“, – pažymi A. Bubnelis.
Apklausa taip pat parodė, kad pusė gyventojų, rinkdamiesi, kam aukoti, vadovaujasi skaidrumo ir patikimumo kriterijais. Jaunesni respondentai labiau vertina organizacijų viešą aktyvumą ir žinomumą, rodo tyrimo duomenys.
Naujausi komentarai