Reprezentatyvios apklausos rezultatai rodo, jog Lietuvoje, prieš eidami į parduotuvę kasdienių produktų, pirkinius planuoja 47,4 proc. gyventojų. Latvijoje taip elgiasi 52,2 proc., Estijoje – 55,6 proc. respondentų. Daugiausiai savo kasdienius pirkinius planuoja vieniši, vyresni, aukštesnio išsilavinimo Baltijos šalių gyventojai. Vienareikšmiškai, dažniau pirkinių planavimu rūpinasi moterys nei vyrai: atitinkamai 61,4 proc. ir 38,5 proc. Taip pat moterys aktyvesnės parduotuvėse vykstančių produktų degustacijų dalyvės: jose dalyvaujančios nurodė 30,7 proc. moterų ir 23 proc. vyrų.
Rinkos tyrimų kompanijos „Vilmorus“ Lietuvoje, „Latvijas Fakti“ Latvijoje ir „Turu-uuringute“ Estijoje atliktos apklausos duomenimis, lietuviai, lyginant su kaimynais, yra savarankiškesni rinkdamiesi, ką įsigyti, bei susipažindami su naujais produktais. Apie 30 proc. latvių ir estų teigė, jog jie dažnai dalyvauja produktų degustacijose prekybos vietose bei įsigyja jų metu pristatomų produktų. Lietuvoje taip besielgiančių gyventojų skaičius siekia vos daugiau nei 16 proc.
Naujausi komentarai