Apklausa: gyventojai nori momentinių mokėjimų paslaugos | kl.lt

APKLAUSA: GYVENTOJAI NORI MOMENTINIŲ MOKĖJIMŲ PASLAUGOS

  • 4

Didelė dalis Lietuvos gyventojų norėtų turėti galimybę išmaniuoju telefonu per kelias sekundes atsiskaityti prekybos vietose ar pervesti lėšų kitam fiziniam asmeniui, kad pinigai bet kuriame banke sąskaitą turintį gavėją pasiektų akimirksniu visus metus, įskaitant ir poilsio bei švenčių dienas. Tokias tendencijas atskleidžia naujausia Lietuvos gyventojų apklausa dėl mokėjimo įpročių.

„Lietuvos gyventojų mokėjimo įpročiai keičiasi ir modernėja: jie ieško patogesnių mokėjimo būdų ir reikšminga jų dalis norėtų pažangios mokėjimų paslaugos - momentinių mokėjimų. Šiuo metu tai yra karščiausia mokėjimų inovacija daugelyje šalių, o savo valdomą mokėjimo sistemą „CENTROlink“ patobulinęs Lietuvos bankas vienas pirmųjų Europoje suteikia galimybes bankams ir kitiems mokėjimo paslaugų teikėjams pasiūlyti momentinius mokėjimus savo klientams“, - sako Marius Jurgilas, Lietuvos banko valdybos narys.

Naujausios gyventojų apklausos dėl mokėjimo įpročių duomenimis, 41 proc. respondentų būtų patraukli galimybė patogiai atsiskaityti išmaniuoju telefonu prekybos vietose, pavyzdžiui, kavinėje, parduotuvėje, taksi, turguje. 42 proc. apklaustųjų norėtų turėti galimybę bet kuriuo metu per kelias sekundes pervesti lėšų išmaniuoju telefonu kitam fiziniam asmeniui.

Pasak M. Jurgilo, gyventojų apklausoje išsakytas poreikis gauti pažangią paslaugą - momentinius mokėjimus - leidžia tikėtis, kad pasirodžiusi ir gyventojų lūkesčius atitinkanti paslauga bus aktyviai naudojama. Šiuo metu Lietuvos mokėjimo paslaugų teikėjai intensyviai rengiasi pasiūlyti momentinių mokėjimų paslaugą.

Modernesnius gyventojų mokėjimo įpročius rodo ir augantis internetinės bankininkystės populiarumas - ja šiemet naudojosi 60 proc. banko sąskaitą turinčių apklaustųjų, t. y. 4 proc. punktais daugiau nei pernai.

Nors atsiskaitymas grynaisiais pinigais vis dar dominuoja, šiemet daugėjo gyventojų, mokėjusių kortele - 2017 m. 13 proc. apklaustųjų dieną prieš apklausą atsiskaitė tik mokėjimo kortele (2016 m. - 10 proc.), 25 proc. mokėjo ir kortele, ir grynaisiais pinigais (2016 m. - 20 proc.). Be to, dauguma mokėjimo korteles turinčių respondentų jas laikė saugesne mokėjimo priemone nei grynuosius pinigus.

Apklausa atskleidė, kad gyventojams pasiūlius mokėjimo paslaugų krepšelius, kai už fiksuotą mokestį suteikiamas nustatytas mokėjimo paslaugų skaičius, mokėjimo paslaugų kainodara gyventojams tapo aiškesnė. Šiemet 40 proc. banko sąskaitą turinčių apklaustųjų teigė, kad jiems kainodara buvo visada arba dažniausiai aiški. 2016 m. tokių buvo 26 proc. Mokėjimo paslaugų krepšelius 2017 m. buvo pasirinkę 51 proc. turinčių banko sąskaitą respondentų.

Lietuvos bankas, siekdamas stebėti ir vertinti šalies mokėjimų rinkoje vyraujančias tendencijas, vykstančius pokyčius ir gyventojų mokėjimo įpročius, atlieka Lietuvos gyventojų apklausą mokėjimų klausimais. Naujausios apklausos rezultatų apžvalga skelbiama Lietuvos banko svetainėje.

Rašyti komentarą
Komentarai (4)

PASKOLOS PASIŪLYMAS

Ar jums reikia paskolos? asmeninė paskola ir verslo paskola nuo 20 000 EUR iki 10 000 000 EUR. Reikalinga informacija apie paskolą. Paskolos suma, telefono numeris, paskolos trukmė, kontaktinė informacija per e-mail: chrisdavidloanfirm05@gmail.com

Džesika

Sveiki, aš esu Džesika, šiuo metu gyvenanti Teksase, manau, kad šiuo metu turiu tris vaikus, o 2017 m. Balandžio mėn. Buvau įsiminusi finansinę padėtį, ir turėjau refinansuoti ir sumokėti savo sąskaitas. Aš bandžiau ieškoti paskolų iš įvairių paskolų firmų, tiek privačių, tiek korporacijų, bet niekada nesėkmingai, ir dauguma bankų sumažino mano kreditą. Tačiau, kaip tai turėtų Dievas, man buvo pristatytas Dievo žmogui privataus paskolos teikėjas, kuris davė man paskolą 700 000 eurų euro ir šiandien esu verslo savininkas, o mano vaikai šiuo metu gerai sekasi, jei turite susisiekti su bet kuria firma su nuoroda į tai, kad būtų užtikrinta paskola be įkaito, nėra kredito patikrinimo, nėra pasirašiusiojo su tik 2% palūkanų norma ir geresni grąžinimo planai ir tvarkaraštis, prašome susisiekti su ponas Chrisas Jis yra žmogus, kurį Dievas pasiuntė sunaikinti skausmus iš mūsų veido, bet aš Labai laiminga dabar, ir aš nusprendžiau leisti žmonėms daugiau sužinoti apie jį, taip pat norėčiau, kad D

...

Visa tai tiesiog BŪTINA visokio plauko sukčiams.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS