Perdavė pastatytą keleivinio kelto korpusą
Kovą pradėto kelto korpuso statyba dėl palankių oro sąlygų, gamybos perplanavimo ir plotų padidinimo baigta trimis mėnesiais anksčiau.
Keltą pastatė Vakarų laivų gamyklos dukterinė įmonė Vakarų laivų statykla. Vakar keltas išplukdytas užsakovams - Norvegijos laivų statybos kompanijai „Fiskerstrand Verft A/S“.
114 metrų ilgio ir 17 metrų pločio kroviniams ir keleiviams gabenti pritaikytame kelte tilps 120 lengvųjų automobilių ir 350 keleivių. Šio projekto, į kurį buvo įtrauktos ir kitos Vakarų laivų gamyklos grupės įmonės, vertė – 14,3 mln. litų.
„Keltui statyti buvo sunaudota 1350 tonų plieno. Pastatėme jo korpusą, kai kuriuos įrenginius, išvedžiojome visus vamzdynus, atlikome dažymo ir izoliacijos darbus“, – sakė projektą koordinavęs Vakarų laivų statyklos gamybos direktorius Vitalijus Frolovas.
Pagal sutartį su „Fiskerstrand Verft A/S“ Vakarų laivų statykla dar šiais metais užbaigs ir keleivinio kelto FV60 korpuso statybą.
Pradėtas statyti FV61 kelto korpusas. Pagal Alandų salų vyriausybės užsakymą vyksta šiemet spalio 3 d. pradėto kelto „iki rakto“ statyba.
Jau pagaminti ir keturi antstato blokai sunkiems ir negabaritiniams kroviniams kelti ir gabenti pritaikytam laivui „WindLift1“. Jis statys ir aptarnaus vėjo jėgainių parką Šiaurės jūroje Vokietijos kontinentiniame šelfe.
Be keltų korpusų, planuojama dar pastatyti apie 14 tūkst. tonų blokų didžiausiems pasaulyje konteinervežiams.
Vakarų laivų gamykla jau pasirašė sutartį ir pradės „iki rakto“ statyti tris keleivinius keltus Estijos kompanijai „Saaremaa Shipping Company Ltd“.
Naujausi komentarai