Vaizdo klipas prasideda nuo vieno iš herojų apsilankymo vaistinėje, kai jam dairantis reikalingų prekių, pasigirsta visiems gerai atpažįstamos melodijos niūniavimas. Staiga, išgirsta melodija tarsi nukelia klipo herojus į jaukią sceną – įprasta vaistinės aplinka pritemsta, muzika tampa garsesnė. Vaistinės erdvė akimirkai susiejama su smagiu laisvalaikiu, šokiu ir net saksofono muzika. Klipo herojams grįžus į realybę tampa aišku, kad „Camelia“ vaistinė asocijuojasi ne tik su sveikatos prekėmis bei mažomis kainomis, bet ir su gera atmosfera, bendruomeniškumu, jaukumu.
Senjorų ir vaistininkų ryšys
Vaistinių tinklo „Camelia“ marketingo direktorė Rasa Rumbauskaitė paaiškina, kad „Camelia“ vaistinė dažnai siejama ne tik su kokybiška farmacine paslauga ar mažomis kainomis, – pacientai taip pat pabrėžia ten vyraujantį rūpestingumą, šiltą ryšį su vaistininku, atsakingumą.
„Nuolat atsižvelgiame į pacientų lūkesčius, nuomonę ir įžvalgas, tad netrukome pastebėti, ką senjorai mūsų vaistinėse vertina labiausiai. Nusprendėme būtent tai ir atspindėti kampanijoje. Vaizdo klipu norime pasakyti, kad čia laukiamas kiekvienas: ar prireiktų sveikatos patarimo, nuoširdaus pokalbio, o galbūt pasimatyti su senais pažįstamais.
Nuolat atsižvelgiame į pacientų lūkesčius, nuomonę ir įžvalgas, tad netrukome pastebėti, ką senjorai mūsų vaistinėse vertina labiausiai. Nusprendėme būtent tai ir atspindėti kampanijoje.
Taip pat pabrėžiame ir vieną strateginių įmonės krypčių – „Camelia“ vaistinėse senjorams suteikiamas galimybes reikalingų prekių įsigyti pigiau. Išskirtinės nuolaidos pacientams, turintiems „Mažų kainų“ kortelę su „Senjoro“ žyma, taikomos jau daugiau nei 5-erius metus“, – sakė marketingo direktorė R. Rumbauskaitė.
2025 metų kovo mėnesį „Camelia“ vaistininkų aptarnavimą taip pat įvertino ir visuomenė – „Shopper Quality“ inicijuotas Lietuvos gyventojų nuomonės tyrimas parodė, jog antrus metus iš eilės „Camelia“ vaistinėse pacientai aptarnaujami geriausiai.
Kas slypi užkulisiuose
Vaizdo klipo idėją sumaniusios kūrybinės reklamos agentūros „Tarela“ kūrybos vadovas Marius Snudaitis atskleidžia, kad vystant projektą teko pabendrauti su veikliais senjorais, kurie ir įkvėpė pasukti vaizdo klipą netradicine, spalvingesne ir aktyvesne kryptimi.
„Komandą itin palietė vienos senjorės iš mažo miestelio veikla – pastaroji organizuoja šokius senjorams, kurie su laiku tapo tokie populiarūs, kad pritraukė dalyvių iš kitų miestų. Tad nusprendėme pasiūlyti klientui apsilankymą vaistinėje sieti su pakiliu, pozityviu įvykiu, tokiu, kaip šokiai. Vaizdo klipe skambantis muzikinis takelis – daugeliui lietuvių, o ypač senjorų, puikiai žinomas kūrinys „Pavasaris gimtinėje“ buvo pritaikytas sujungiant ypatingas nuolaidas senjorams bei gerą atmosferą „Camelia“ vaistinėse“, – paaiškino M. Snudaitis.
Nuo balandžio mėnesio reklaminį vaizdo klipą galima išvysti televizoriaus ekranuose bei socialiniuose tinkluose. Kampanijos herojus taip pat galima išvysti lauko reklamoje, spaudoje.

Naujausi komentarai