„Kalnapilio–Tauro grupės“ tvarumo strategijoje – tikslas tapti tvariausiu partneriu klientams | kl.lt

„KALNAPILIO–TAURO GRUPĖS“ TVARUMO STRATEGIJOJE – TIKSLAS TAPTI TVARIAUSIU PARTNERIU KLIENTAMS

  • 1

Viena didžiausių Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojų „Kalnapilio–Tauro grupė“ pradeda įgyvendinti ilgametę tvarumo strategiją, kuri padės įmonei iki 2025 m. iš esmės transformuotis ir tapti maksimaliai neutraliai klimatui.

„Būdami vieni didžiausių Lietuvoje alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojų, ryžtingai imamės lyderystės diegiant tvarumo sprendimus. Siekiame ne tik kurti sėkmingus, tvarius prekės ženklus, kuriais žmonės pasitikėtų, bet ir mažinti savo poveikį aplinkai, kurti saugias darbo sąlygas ir prisidėti prie klestėjimo bendruomenėse, kuriose dirbame. Tikime, kad visi mūsų išsikelti tikslai gerokai prisidės prie sveikesnės visuomenės ir švaresnės aplinkos kūrimo“, – teigė „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas.

Į tris pagrindines sritis – produktus, vartotojus ir darbuotojus nukreipta įmonės tvarumo strategija apima devynis išsikeltus tikslus, iš kurių šešis planuojama pasiekti iki 2025 m., likusius – iki 2030 m. Investicijos į tvarumo iniciatyvas šiais metais sieks apie 1,3 mln. eurų, iki 2025 m. – nuo 7 iki 8 mln. eurų.

Siekiame ne tik kurti sėkmingus, tvarius prekės ženklus, kuriais žmonės pasitikėtų, bet ir mažinti savo poveikį aplinkai, kurti saugias darbo sąlygas ir prisidėti prie klestėjimo bendruomenėse, kuriose dirbame.

Mūsų klientai ir vartotojai

Įgyvendinant tvarumo strategiją, „Kalnapilio-Tauro grupei“ itin svarbus klientų vertinimas – gamintoja sieks iki 2025 m. tapti pirmuoju pasirinkimu ir tvariausia partnere savo klientams alaus ir gaiviųjų gėrimų pramonės segmente. Pasiekti rezultatai tvarumo srityje bus matuojami specialiais tyrimais.

„Norėdami būti pirmuoju tvariu pasirinkimu tarp savo srities įmonių įsipareigojame nuolat peržiūrėti ir gerinti savo veiklos principus, atsižvelgdami į klientų nuomonę, todėl pradedame matuoti savo pažangą kasmetiniais klientų nuomonės tyrimais“, – sako M. V. Kirstukas.

Daug dėmesio bus skiriama sveikesniems produktams – norima, kad vartotojai, be pamėgtų gėrimų, turėtų galimybę pasirinkti vietinius produktus su mažiau cukraus ar alkoholio. Pasak įmonės vadovo, siekiama pasiūlyti sveikesnius gėrimus įvairioms gyvenimo situacijoms – ne tik troškuliui numalšinti ir atsigaivinti, bet ir energijos atsargoms papildyti sportuojant ar keliaujant.

Marijus Valdas Kirstukas. / E. Kniežausko nuotr.

„Didžiuojamės „Kalnapilio“ nealkoholiniu alumi, kuris yra pirmas nealkoholinio alaus segmente Lietuvoje. Neketiname sustoti – ir toliau stiprinsime savo lyderystę nealkoholinio alaus segmente ir pasiūlysime dar daugiau naujienų savo klientams“, – dalijosi M. V. Kirstukas.

Tvarus verslas neįsivaizduojamas be socialinės atsakomybės projektų ir paramos bendruomenių augimui. „Kalnapilio-Tauro grupė“ ir toliau tęs paramą Maltos ordino pagalbos tarnybai, kurios veiklą remia nuo 2007 m.

„Dar aktyviau stengsimės prisidėti prie sporto ir kultūros plėtros, ypatingą dėmesį skirdami Panevėžio miestui. Savo iniciatyvomis ir remiamais projektais siekiame kurti gražesnį Panevėžį – pilną kultūros ir sporto. Esame miesto viešajam gyvenimui ypač svarbios „Cido“ arenos rėmėjai. Šalies čempionato kovose dėl pergalių palaikome Panevėžio „Lietkabelio“ krepšinio klubą, Lietuvos futbolo A lygos čempionate – „Panevėžio“ futbolo komandą, taip pat remiame dviračių sportą, palaikome Panevėžio komandą „Dviračiai“, – pasakojo įmonės vadovas.

Siekdama praturtinti miesto gyvenimą, „Kalnapilio-Tauro grupė“ bendradarbiauja su tarptautinio meninio stiklo kūrėjų simpoziumo „Glass Jazz“ organizatoriais. Taip pat įmonė jau daug metų remia Panevėžio gimtadienio renginį, o 2020 m. pradėjo bendradarbiauti su Panevėžio plėtros agentūra, siekiančia plėtoti pramoninį turizmą Panevėžyje – „Kalnapilio“ alaus darykla tapo patrauklia turizmą skatinančios programos dalimi.

Mažins poveikį aplinkai

Vienas ambicingiausių įmonės tvarumo strategijos tikslų – klimatui neutrali gamyba iki 2025 m. ir iki 2030 m. bent 50 proc. sumažintas anglies dioksido (CO²) pėdsakas visoje tiekimo grandinėje.

„Jau dabar naudojame 100 proc. atsinaujinančiųjų išteklių elektros energiją, kurią perkame iš partnerių. Kitas žingsnis – nuosavos saulės elektrinės ant gamybos pastatų stogų ir elektra iš nutolusių saulės elektrinių. Taip pat norime iki 2025 m. visiškai atsisakyti iškastinio kuro, šiuo metu vis dar ieškome dujų alternatyvų. Šiuo metu jau esame padarę tiekėjų analizę, renkamės labiausiai įmonės poreikius atitinkantį variantą, tai ketiname pradėti įgyvendinti jau kitais metais“, – teigė M. V. Kirstukas.

Įmonės nuotr.

Tvarumo strategijoje itin daug dėmesio skiriama gėrimų pakuotėms, kurios yra vienas iš veiksnių, prisidedančių prie aplinkos taršos. Startavus taros surinkimo sistemai, situacija su pakuočių tvarkymu smarkiai pagerėjo – šalyje surenkama daugiau kaip 90 proc. visų į rinką išleistų pakuočių.

„Neketiname čia sustoti ir norime savo pakuotes padaryti kiek įmanoma tvaresnes. Išsikėlėme tikslą iki 2025 m. 100 proc. naudoti perdirbtas, perdirbamas ar daugkartines pakuotes. Tam reikės glaudžiai bendradarbiauti su partneriais, ieškoti naujų idėjų ir diegti naujoves“, – sakė įmonės vadovas.

„Kalnapilio-Tauro grupė“ jau dabar imasi pokyčių – praėjusiais metais plastikiniai alaus buteliai buvo pakeisti į 100 proc. perdirbto plastiko butelius, šiuos pokyčius šiemet tęsiame ir taikome visam mūsų gėrimų asortimentui. Plastikinės butelių pakuotės bus keičiamos į kartonines, o plastikinės skardinių pakuotės – į 100 proc. perdirbto plastiko. Greitu laiku bus pristatyti nauji „Cido“ sulčių tetrapakai su pritvirtinamu kamšteliu – šis Europoje pirmą kartą pritaikytas sprendimas padės mažiau teršti aplinką.

Dėmesys komandai

Tarp įgyvendinamų tikslų tvarumo srityje – išskirtinis dėmesys „Kalnapilio-Tauro grupėje“ dirbantiems žmonėms.

M. Vitėno nuotr.

„Mūsų darbuotojai yra sėkmės pagrindas. Puoselėdami tvarumo kultūrą kuriame saugią ir sveiką darbo aplinką, kurioje žmonės jaučiasi įsitraukę, gerbiami, turintys lygias galimybes realizuoti potencialą ir besididžiuojantys savo organizacija. Didelį dėmesį skiriame kompetencijų stiprinimui ir rytojaus talentų vystymui. Tai užtikrina sėkmę šiandien ir rytoj“, – teigė M. V. Kirstukas.

Rašyti komentarą
Komentarai (1)

Kaunietis

Mano piniginei tvariausia pirkti gerą, ne miltelinį, alų Biedronkoje - perkant pakuotę 12 vnt, vnt. kaina tik 40 cnt.

SUSIJUSIOS NAUJIENOS