Naujausias tyrimas rodo, kad šalies mažos ir vidutinės įmonės šiemet daugiausiai naujovių diegs kurdamos naujus produktus ir paslaugas – tai planuoja daryti beveik kas antra maža ar vidutinė įmonė.
Tyrimas rodo, kad per trejus metus naujovių reikšmė kuriant produktus bei paslaugas nuolat didėja. Be to, Lietuvoje viena iš penkių įmonių inovacijas planuoja skirti darbuotojų ugdymui – tai didžiausias rodiklis Baltijos šalyse.
Analitikai sako, kad mažos bei vidutinės įmonės, net ir esant sudėtingai situacijai kaimyninėse rinkose, siekia išlikti konkurencingos bei prisitaikyti prie naujovių.
Be to, tai, jog įmonės planuoja daug dėmesio skirti darbuotojų ugdymui, rodo, jog verslas supranta, kad jų sėkmę lemia darbuotojų patirtis bei lojalumas.
Naujausi komentarai