Mažieji ir vidutiniai vežėjai susibūrė į naują konfederaciją | kl.lt

MAŽIEJI IR VIDUTINIAI VEŽĖJAI SUSIBŪRĖ Į NAUJĄ KONFEDERACIJĄ

Praėjusią savaitę įsteigta asociacija Lietuvos mažų ir vidutinių vežėjų konfederacija (LMVVK) sujungė daugiau kaip 100 vežėjų. Mažos ir vidutinės įmonės sudaro didžiąją dalį visų šalies vežėjų. 

„Konfederacija steigiama siekiant telkti ir tinkamai atstovauti mažų ir vidutinių vežėjų interesams, kuriant tvarią, konkurencingą, inovacijoms palankią verslo aplinką Lietuvoje“, – sako konfederacijos prezidentas Erlandas Mikėnas.

Jo teigimu, naujos asociacijos poreikis kilo dėl nepakankamo mažų ir vidutinių vežėjų interesų atstovavimo. Taip pat dėl pastaruoju metu susikaupusių ir nesprendžiamų mažųjų vežėjų problemų – diskriminacinio minimalaus atlyginimo koeficiento padidinimo, darbuotojų iš trečiųjų šalių įdarbinimo ir jiems nustatytų kvotų, reinvesticinio pelno mokesčio panaikinimo, konstruktyvių derybų su Rusijos Federacija dėl leidimų ir „Žaliojo kurso“ infrastruktūrinės plėtros.

Erlandas Mikėnas, konfederacijos nuotr.

Tik visi kartu galime išspręsti šiuo metu kylančius vis didesnius iššūkius transporto sektoriuje.

„Matome, kad pastaruoju metu vežėjams iškilo rimtų iššūkių ir sunkumų, tokių kaip Mobilumo paketas, mokestinė našta, kuri sunkina vežėjų gyvenimą. Didžiosios transporto įmonės jau masiškai palieka Lietuvą ir iškelia verslus į kitas šalis. Apie tai svarsto didžioji dalis vežėjų, deja, mažoms bendrovėms sudėtingiau išsikelti dėl papildomų išlaidų. Neturėdamos finansinių galimybių, jos lieka, bet balansuoja ant bankroto ribos. Todėl norime telkti būtent mažus ir vidutinius vežėjus spręsti jų problemas, stabdyti vežėjų įmonių emigraciją iš Lietuvos“, – sako konfederacijos tarybos pirmininkas Vytautas Milėnas.

Pagrindiniai konfederacijos steigėjai yra asociacija „Vilniaus vežėjų klubas“ ir asociacija „Kauno vežėjų klubas“. Įkūrimo metu konfederacija suvienijo per 100 vežėjų įmonių, kurios valdo apie 4100 krovininių transporto priemonių, jose dirba apie 7000 darbuotojų.

„Kviečiame visas mažas ir vidutines transporto ir logistikos įmones jungtis prie sukurtos konfederacijos. Tik visi kartu galime išspręsti šiuo metu kylančius vis didesnius iššūkius transporto sektoriuje“,– sako konfederacijos viceprezidentas Raimondas Vėlavičius.

Konfederacijos nariais gali būti visos tiek keleivinio, tiek krovininio transporto bendrovės ar teikiančios su šiuo verslu susijusias paslaugas, taip pat ir kitos organizacijos, susijusios su kelių transporto paslaugų verslu.

Pasak šios konfederacijos viceprezidento Anatolijaus Ašmankevičiaus, ketinama bendradarbiauti su visomis vežėjus vienijančiomis asociacijomis, valstybinėmis institucijomis, socialiniais partneriais, kad būtų pasiektas pagrindinis tikslas – sudaryti palankias verslo sąlygas ir mažesniems vežėjams, kad valstybinės institucijos išgirstų ir jų problemas, kurios pastaruoju metu buvo atsidūrusios verslo paraštėse.

Rašyti komentarą
Komentarai (2)

Tai didieji zulikai

ismete mazuosius is obsciako!? Didieji bent jau masinas naujas turi ir vairuotojai naktimis ir savaitgaliais ju uz dyka neremontuoja.

Jolanta.

O kadagi pagaliau, bus apgintos vairuotojų teisės ????.....kurie , dirba šioms įmonėms už apgailėtiną atlygį ir vergiškomis sąlygomis. ????

SUSIJUSIOS NAUJIENOS