„Pildyk“ kalėdinėje reklamoje prakalbo ir zuikis, ir vilkas: pasidarbavo ir dirbtinis intelektas | kl.lt

„PILDYK“ KALĖDINĖJE REKLAMOJE PRAKALBO IR ZUIKIS, IR VILKAS: PASIDARBAVO IR DIRBTINIS INTELEKTAS

  • 3

Pasirodė nauja išankstinio mokėjimo paslaugos „Pildyk“ kalėdinė reklaminė kampanija, kurioje galima išvysti daugybę puikiai pažįstamų miško gyvūnų. Tiesa, reklamoje gyvūnai netikėtai prabyla žmonių balsais, o jų dėmesį patraukia išmanieji įrenginiai. Anot Dominykos Jonušienės, „Pildyk“ prekių ženklo vadovės, nuotaikingoje kampanijoje taip pat pirmą kartą pasitelktas ir dirbtinis intelektas (DI).

Šeškai, pelėda, zuikis, ežiukas, lapė, vilkas – visus šiuos retai drauge sutinkamus gyvūnus pavyko „suvienyti“ ką tik pasirodžiusios „Pildyk“ reklamos kūrėjams. Reklaminėje kampanijoje pirmą kartą pasitelkti ir dirbtinio intelekto įrankiai. Dalis gyvūnų, matomų vaizduose, skirtuose interneto reklamai – DI kūriniai.

„Kokybiškas ir nebrangus, linksmas „Pildyk“ prekės ženklas visuomet pasižymi naujovėmis ir pirmieji rinkoje išbando neįprastus dalykus. Pavyzdžiui, per karantiną filmavome klipą darbo iš namų sąlygomis, o šių metų vasarą pristatėme ir pirmąją reklamą be scenarijaus, filmuotą telefonu. Šįkart dirbtiniam intelektui davėme užduotį atkartoti reklaminio klipo personažus ir vaizduose, skirtuose interneto reklamai. Matome, kad technologijai puikiai pavyko susidoroti su šia užduotimi ir perteikti klipo nuotaiką pačiu inovatyviausiu būdu“, – teigė D. Jonušienė.

Anot jos, reklaminiame klipe galima išvysti ir tikrus naminius gyvūnus. Filmavime dalyvavo net 7 itin aktyvūs ir visą komandą ant kojų pakėlę naminiai šeškai, taip pat jau ne kartą filmavimo aikštelę išbandęs šuo Saulė, savo išvaizda primenanti vilką, ir ežiukas. Kūrybinės komandos teigimu, nors ir prireikė daugiau laiko filmavimui, gyvūnams vaidinti ir leisti laiką aktorių draugijoje sekėsi puikiai.

„Klipe norėjome suderinti technologijas su lietuvių tautosaka. Nors šiuo laikotarpiu išsiskirti iš bendro komunikacinio triukšmo tikrai nelengva, tačiau tikime, kad daugelis žiūrovų prisimins vaikystę, kai įtempę ausis klausydavosi, ar pavyks išgirsti naminių gyvūnėlių pašnekesių. Šventinėje „Pildyk“ reklamoje neįprastą technologijų vakarėlį užkūrė miško gyvūnėliai, kuriuos, kaip ir daugelį žmonių, sudomina išmanieji įrenginiai“, – sakė D. Jonušienė.

Kalėdinės reklamos idėjos autoriai – kūrybinė agentūra „Ogilvy Vilnius“, gamybą atliko produkcijos namai „Idée Fixe“, režisavo – Jonas Trukanas. Naujausią „Pildyk“ reklaminį klipą galima išvysti čia.

Rašyti komentarą
Komentarai (3)

pagaliau

tikekimes DI pakeis daugiau aktoriu, programerius, ir kitus prie pc sėdinčius žmones. Bus smagu.

Reklama

yra neteisetas prievartinis kisimasis i zmogaus psichine,intelektine erdve! Negana to,ji ir ekonomiskai kenkia,didindama sanaudas produktui ir kainas! Kodel leidziama prievarta kenkti zmonijai!?

:)))

koks ivykis!!! dirbtinis intelektas...

SUSIJUSIOS NAUJIENOS