„Atsiprašome klientų dėl laikinų sutrikimų. Priežastis kol kas aiškinamės. Rekomenduojame perkrauti įrenginius“, – rašoma „Tele2“ feisbuko paskyroje išplatintoje žinutėje.
Į redakciją skambinę šios operatorės klientai pastebėjo, kad pastaruoju metu dažnėja ryšio sutrikimai. Į „Kauno dienos“ redakciją kreipėsi nemažai skaitytojų ir liepos 10 dieną, ketvirtadienį, kai sutriko „Tele2“ ryšys ne tik visoje Lietuvoje, bet ir Latvijoje.
„Tele2“ klientė Rasa prisiminė, kad neseniai irigi buvo sutrikęs ryšys, ji negalėjo pasinaudoti nei mobiliąja programėle telefone, neveikė internetas.
„Kadangi dirbu iš namų, nuotoliniu būdu, patyriau nuostolių, nes dėl interneto trikdžių teko atidėti vaizdo skambutį su verslo partneriu“, – teigė verslininkė Rasa.
Ryšys atkurtas
„Tele2“ atstovas informavo, kad ryšys atkurtas, tačiau kai kurie klientai dar gali patirti ryšio trukdžių. Tokiu atveju operatorė pataria perkrauti įrenginį ir atsiprašo už nesklandumus.
Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia, kad trikdžius nulėmė mobiliojo ryšio bendrovių ir institucijų darbai siekiant stiprinti telekomunikacijų infrastruktūrą.
(be temos)
(be temos)
(be temos)