Tyrimas: „Maxima“ – žmogiškiausias prekės ženklas Lietuvoje | kl.lt

TYRIMAS: „MAXIMA“ – ŽMOGIŠKIAUSIAS PREKĖS ŽENKLAS LIETUVOJE

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ pripažintas žmogiškiausiu prekės ženklu Lietuvoje ir užėmė antrą vietą mylimiausių prekės ženklų Baltijos šalyse reitinge, rodo „DDB Brand capital“ Baltijos šalyse atlikto tyrimo rezultatai. Mylimiausi prekių ženklai Baltijos šalyse paskelbti spalio 2 dieną, Latvijoje, renginio „Baltic Brand Awards 2020“ metu.

Žmogiškiausias prekės ženklas, kaip teigiama „Maximos“ pranešime, renkamas remiantis įmonės socialinės atsakomybės veikla. Respondentai klausiami, ar konkretus prekės ženklas yra socialiai atsakingas bei kuria pridėtinę vertę visuomenei.

Pagal „DDB Brand capital“ Baltijos šalyse atliktą tyrimą, lietuvišką prekybos tinklą „Maxima“ bendrame reitinge lenkia tik „Swedbank“. Prekybos tinklas mylimiausių prekės ženklų Baltijos šalyse reitinge aplenkė tokius prekės ženklus kaip „Omniva“, „Tele 2“, „Samsung“, o bendrame Lietuvos reitinge – „Lidl“ bei „Telia“. Latvijoje „Maxima“ pagal geriausią kainos ir kokybės santykį užėmė pirmą, o Estijoje – antrą vietą.

„Brand Capital“ – kiekybinis tyrimo metodas, sukurtas „DDB“ tinkle ir pritaikytas Baltijos rinkai, nuo 2004 m. kasmet atliekamas Latvijoje, o nuo 2012 m. – visose Baltijos šalyse. Kiekvienoje šalyje apklausiama po 1000 respondentų. Tyrimo ir apdovanojimų tikslas, kaip pažymima „Maximos“ pranešime, – išsiaiškinti didžiausių prekės ženklų, veikiančių Baltijos šalyse, vertę bei įtaką. Pagrindiniai apklausos vertinimo kriterijai – klientų planuojami apsipirkimai ir emocinis prisirišimas.

Rašyti komentarą
Komentarai (3)

Prajuokino

Nužmogėjusiai parduotuvei žmogiškiausias vardas.

Senuks

Jeigu ataini prasčiau apsirenges labai jau nežmogiškai

Kaunas

Pagrindiniai apklausos vertinimo kriterijai – klientų planuojami apsipirkimai ir emocinis prisirišimas. Geriau parasykit apie privalomus kasininku kursus- priverstini savitarnu naudojimasi. Zemgaliu g. retas atvejis, kad dirbtu kasininke, visi grieztai siunciami i savitarna, o juk yra senyvo amziaus zmoniu, neigaliu, vaiku-nepilnameciu ir t.t... Vargu ar tai skatina emocini prisirisima.

SUSIJUSIOS NAUJIENOS