„Bulli“ sugrįžo kitoks, bet pokyčiai neištrynė legendinių bruožų | kl.lt

„BULLI“ SUGRĮŽO KITOKS, BET POKYČIAI NEIŠTRYNĖ LEGENDINIŲ BRUOŽŲ

„Bulli“ sugrįžo – kitoks, tačiau su visiems gerai pažįstamais bruožais“, – pareiškė „Volkswagen Group“ dizainerių vadovas Klausas Zyciora, pristatęs naująjį „ID.Buzz“.

Naujokas – elektrinis

„ID.Buzz“ pirmtakas – keliuose vis dar sutinkamas ikoniškasis „Volkswagen T1“ autobusiukas, tačiau naujos kartos „Bulli“ – jau elektrinio mobilumo eros atstovas.

Gamintojai skelbia, kad Europoje šie elektromobiliai bus parduodami su 77 kWh baterija (bendra jos talpa siekia 82 kWh) ir galinę ašį varančiu 150 kW elektros motoru.

„ID.Buzz“ palaikys iki 11 kW galios kintamos arba iki 170 kW tiesioginės srovės įkrovimą. Tai leis per maždaug pusvalandį bateriją įkrauti nuo 5 iki 80 proc. Maksimalus „ID.Buzz“ modelių greitis elektroniškai apribotas iki 145 km/val.

Išmonė: amerikietis R.Berry sąvartyne aptiktas „Bulli“ liekanas pavertė unikaliu „Surf Seeker“. / media.vw.com ir autoevolution.com nuotr.

Inovatyvios sistemos

„ID.Buzz“ proporcijos – unikalios, o dizaineriui Albertui Kirzingeriui pavyko sukurti ryšį su klasikiniu automobiliu.

T1 furgone vairuotojai sėdėjo tiesiai virš priekinės ašies, o tai, net ir atsižvelgus į šiandienius saugumo ir technologinius reikalavimus, pavyko pakartoti ir „ID.Buzz“. Atstumas tarp galinės ašies ir kėbulo krašto taip pat labai trumpas, todėl kompaktiškas 4 712 mm kėbulas turi išties ilgą ratų bazę, kuri siekia 2 988 mm.

Sprendimai: vieni konstruktoriai autobusiuką sutrumpindavo, kiti – pailgindavo. / media.vw.com ir autoevolution.com nuotr.

„ID.Buzz“ vairuotojai ir keleiviai gali mėgautis atviros erdvės koncepto salonu. Vietos pakanka ne tik penkiems keleiviams, bet ir jų bagažui 1 121 l talpos krovinių skyriuje. Nulenkus galinę sėdynę, ši erdvė išsiplės iki 2 205 l.

Į „ID.Buzz“ montuojami tokie inovatyvūs vairuotojo asistentai kaip automatinio parkavimosi sistema su atminties funkcija, „Car2X“ apsikeitimo informacija sistema, kuri praneša apie pavojus ir kliūtis netoliese, ir naujausia jungli „Travel Assist“ sistema. Ji ne tik atsižvelgia į kitų automobilių pateiktus duomenis ir užtikrina pusiau autonominį vairavimą, bet ir pirmą kartą magistralėse keliaujant 90 km/val. ir didesniu greičiu galės persirikiuoti į kitą eismo juostą.

Ant žemės ir vandens

Savo metraštį „VW T1“ pradėjo rašyti 1950-aisiais. Per daugiau nei septynis dešimtmečius „Bulli“ patyrė neįtikėčiausių transformacijų.

Antai 1966-aisiais jis buvo apautas guminiais vikšrais ir tapo išsigelbėjimu sniegingų vietovių gyventojams.

Galimybės: „Volkswagen“ dalyvavo traukos lenktynėse, ropojo sniegu, plaukiojo. / media.vw.com ir autoevolution.com nuotr.

Vieni konstruktoriai autobusiuką sutrumpindavo, kiti – pailgindavo, treti jį pritaikydavo plaukioti ant vandens, galiausiai – ir traukos lenktynėms.

Itin efektingas Rono Berry sprendimas – amerikiečio rankose „Bulli“ per septyniolika mėnesių tapo „VW Surf Seeker“. 1965-ųjų autobusiuką jis aptiko sąvartyne – visiškai sveika buvo tik priekinė pakaba, vairo kolonėlė ir dalis kėbulo.

GALERIJA

  • „Bulli“ sugrįžo kitoks, bet pokyčiai neištrynė legendinių bruožų
  • „Bulli“ sugrįžo kitoks, bet pokyčiai neištrynė legendinių bruožų
  • „Bulli“ sugrįžo kitoks, bet pokyčiai neištrynė legendinių bruožų
  • „Bulli“ sugrįžo kitoks, bet pokyčiai neištrynė legendinių bruožų
  • „Bulli“ sugrįžo kitoks, bet pokyčiai neištrynė legendinių bruožų
  • „Bulli“ sugrįžo kitoks, bet pokyčiai neištrynė legendinių bruožų
  • „Bulli“ sugrįžo kitoks, bet pokyčiai neištrynė legendinių bruožų
media.vw.com ir autoevolution.com nuotr.
Rašyti komentarą
Komentarai (0)

SUSIJUSIOS NAUJIENOS