Aštuntosios kartos Audi A4 didesnė ir protingesnė
Vos prieš kelias savaites visoje Europoje vienu metu pristatyta aštuntosios kartos Audi A4 jau spėjo pelnyti daugelio simpatijas.
Titulų medžioklė
Naujasis sedanas dar iki oficialios prekybos pradžios susižėrė keleto prestižinių konkursų nugalėtojų titulus: kaip geriausias vidutinio dydžio lengvasis automobilis jis pagerbtas Auksiniu vairu, kurį įteikė laikraštis Bild am Sonntag, taip pat gavo Auto Trophy 2007 apdovanojimą iš žurnalo Auto Zeitung. Per individualų bandymą, kurį atliko Auto Motor und Sport, Audi A4 pelnė aukščiausius vertinimus.
Beje, naujasis modelis išlaiko lyderio pozicijas ir Baltijos šalyse. Žurnalo Auto Bild skaitytojai Lietuvoje ir Latvijoje šiųmečiuose Auto1 rinkimuose nugalėtoju išrinko A4 sedaną. Dabar naujausias Audi inžinierių kūrinys varžosi dėl Europos Auto1 titulo.
Kokybės etalonas
Nors automobilių gamintojų viešųjų ryšių kampanijos dažnai erzina persaldintais pranešimais spaudai ir menkai argumentuota panegirika, akistata su Audi A4 padeda suvokti, kodėl taip nutinka. Teigiamų emocijų banga, užgriūvanti atsisėdus į šį sedaną net iš apynaujo ekonominės klasės modelio, būna tokia stipri, kad visi komplimentai atrodo pagrįsti. Iš tiesų hipnotizuoja variklio dinamika, valdymo tikslumas, nepriekaištinga salono ergonomika ir puikiai subalansuota važiuoklė.
Vienas iš naujų inžinerinių sprendimų, lemiančių gerą Audi A4 elgseną kelyje, nauja priekinio tilto konstrukcija. Diferencialą sukeitus vietomis su sankaba priekinė ašis buvo stumtelėta į priekį 154 mm. Toks novatoriškas sprendimas šiek tiek pakeitė automobilio proporcijas ir užtikrino idealų apkrovos paskirstymą ašims. Dinaminė pakaba yra visiškai naujos konstrukcijos, didžioji dalis komponentų pagaminti iš lengvo aliuminio.
Važiavimo kokybei daug įtakos turi ir Audi drive select sistema. Ji koordinuoja variklio, automatinės pavarų dėžės, kintamo perdavimo vairo mechanizmo ir amortizatorių darbą prisitaikydama prie judėjimo greičio, posūkių staigumo.
Forma atitinka turinį
Palyginti su kitais šios klasės konkurentais 3 klasės BMW ar Mercedes Benz C, naujasis A4 modelis gali pretenduoti į sportiškiausio vidutinės klasės automobilio titulą. Jį galima rinktis su vienu iš penkių variklių, kurių galia nuo 143 AG iki 265 AG. Keturių cilindrų benzininis variklis, kaip ir dyzeliniai, turi turbokompresorių. Abiejų tipų varikliai turi tiesioginį degalų įpurškimą. Visi jie yra itin didelės galios ir sunaudoja daug mažiau degalų nei ankstesnės versijos.
Taip pat galimos įvairios transmisijos: šešių pavarų mechaninė greičių dėžė, automatinė tiptronic arba nuosekliai kintamo perdavimo multitronic transmisija, pasirinktinai su priekinių varomųjų ratų arba quattro nuolatine keturių ratų pavara.
Kalbant apie naujojo Audi A4 dizainą, išryškintas sportiškas, progresyvus charakteris, kurį pirmiausia pabrėžia veržlios ir dinamiškos kėbulo linijos. Priekinė mašinos dalis, papuošta firminiais Audi žibintais su LED diodais, yra išraiškinga ir subtiliai agresyvi. Sedano užpakalinė dalis elegantiška ir raumeninga.
4,7 m ilgio automobilio salonas suprojektuotas nepriekaištingai apdailos medžiagos ir surinkimo kokybė beveik tobuli. Ginčytis galima tik dėl to, ar racionalu vidutinės klasės sedano gale sėdintiems keleiviams erdvės kojoms palikti tiek, kiek paliko A4 konstravę inžinieriai. Stambesniam žmogui sėdėti ant užpakalinės sėdynės, kai priekinė sureguliuota tokio pat kūno sudėjimo vairuotojui, šiame modelyje nepatogu.
Rinkos reakcijos sėja optimizmą
Audi strategai, ambicingai kalbėję apie naujus kokybės standartus vidutinės klasės segmente, šį tikslą pasiekė ar bent jau maksimaliai prie jo priartėjo.
Audi AG Rinkodaros ir pardavimo skyriaus valdybos narys Ralphas Weyleris teigė, kad vos tik Europos šalių rinkoje pasirodė ši intriguojanti naujovė, netrukus buvo užregistruota per 33 tūkst. klientų užsakymų.
Panašiai nutiko ir Lietuvoje. Bendrovės Autojuta, vienos iš oficialių Audi atstovybių, generalinės direktorės Rasos Sinkevičienės teigimu, iškart po sausio viduryje vykusio iškilmingo pristatymo Kauno Audi centre sulaukta potencialių klientų antplūdžio.
Apie A4 žmonės jau girdėjo daug pačių geriausių atsiliepimų, todėl nori jį išbandyti ir patys įsitikinti, ar modelis iš tiesų toks vykęs, kaip kalbama. Malonu, kad kol kas akistata su A4 nė vienas mūsų salono svečias nenusivylė, šypsojosi R.Sinkevičienė.
Nuo pat pradžių sulaukęs pavydėtino pirkėjų susidomėjimo naujasis A4 sėkmingai žengia pirmtako pėdomis. Pastarasis modelis, aštuntoji vidutinio dydžio Audi sedano karta, keičia taip pat labai sėkminga laikytą ankstesnę A4 seriją, gamintą nuo 2004-ųjų rudens. Ankstesnio modelio A4 visame pasaulyje buvo parduota apytikriai 2,2 mln., Lietuvoje apie 200 automobilių.
Siekdama išlaikyti lyderės pozicijas bendrovė Audi per ateinančius ketverius metus investicijoms žada atriekti maždaug 10,6 mlrd. eurų, iš jų net 7,9 mlrd. bus skirta investuoti į naujus modelius. Iki 2015 m. Audi gama turėtų šoktelėti nuo 25 iki 40.
Naujausi komentarai