Buvo tikrinami šie automobilio saugumo parametrai: žibintų ir atšvaitų, padangų būklė, rėmo arba kėbulo išoriniai pažeidimai, matomumui svarbūs komponentai (valytuvai, priekinio stiklo, galinio vaizdo veidrodžių būklė).
Pasak „Tuvlitos“ Vilniaus techninės apžiūros centro vadovo Tomo Bagdanavičiaus, dauguma trūkumų buvo susiję su automobilio apšvietimo sistema ir matomumą lemiančiais komponentais.
„Trečdalis patikrintų automobilių buvo visiškai tvarkingi, tačiau didesnė dalis – 67 proc. – turėjo mažesnių ar didesnių techninių trūkumų, iš jų dažniausi – netinkamai sureguliuoti artimųjų šviesų žibintai“, – sakė T. Bagdanavičius.
Dažnai buvo fiksuoti ir priekinių ir galinių rūko žibintų nuokrypiai. Jų buvo maždaug kas ketvirtame automobilyje.
Per tris dienas patikrinta beveik 200 automobilių.
Seniausia akcijos dalyvė – 1993-iųjų „Audi“.
„Tai pirmas toks mūsų projektas. Didelis vairuotojų dėmesys automobilio techninei būklei maloniai nustebino, – sakė degalinių tinklo „Circle K“ generalinis direktorius Skirmantas Mačiukas. – Bendravome su senjorais – jiems apie šią nemokamą akciją pranešė vaikai. Kiti teigė, kad netrukus vyks į privalomąją techninę apžiūrą, todėl jiems buvo itin vertinga išgirsti specialistų rekomendacijas. Treti norėjo įsitikinti, ar po žiemos tinkamai paruošė savo transporto priemonę šiltojo sezono kelionėms. Kontrolierių rezultatai parodė, kad renginys buvo prasmingas ir reikalingas.“
Tarp pagirtinų rodiklių – tik vieno automobilio padangos neatitiko minimalaus leistino protektoriaus gylio reikalavimo.
Patikroje apsilankė ir visiškai nauji, ir jau daugybę kilometrų įveikę automobiliai, seniausia – 1993 m. „Audi“ (užfiksuoti septyni trūkumai).
„Dažniausiai matėme 2010-ųjų „Toyota“, „Volkswagen“ ir „Volvo“. 2023-iųjų automobiliams kontrolieriai neturėjo jokių pastabų“, – reziumavo T. Bagdanavičius.
Naujausi komentarai