Patekus į avariją pagalbą iškvies pats automobilis | kl.lt

PATEKUS Į AVARIJĄ PAGALBĄ IŠKVIES PATS AUTOMOBILIS

  • 2

Nuo balandžio 1-osios visi nauji Europoje pagaminti ir parduodami automobiliai privalės turėti automatinę pagalbos iškvietimo sistemą, vadinamąją „eCall“. Prognozuojama, kad vien Europoje kasmet ji leis išsaugoti apie pusantro tūkstančio gyvybių.

Naujutėlaitė mašina, patekusi į rimtą avariją, autoįvykio koordinates numeriu 112 gebės pasiųsti pati. Lietuvos Bendrojo pagalbos centro teigimu, kartu su tokiu skambučiu ateis ir kita svarbi informacija – avarijos vieta, degalų tipas, kiek oro pagalvių iššovė. Ir esą, jei signalą pasiųs mašina, bus aišku, kad žmogus stipriai nukentėjęs ir negali kalbėti.

„Tai bus taikoma naujų modelių tipų automobiliams. Tai reiškia, kad tuose modeliuose, kurie dabar parduodami, nebus privaloma montuoti tos sistemos“, – aiškina Bendrojo pagalbos centro viršininko pavaduotojas Tadas Maroščikas.

Kai kuriuose automobilių modeliuose panaši pagalbos sistema diegta ir iki šiol, bet signalą gaudavo ne bendrasis pagalbos centras, o gamintojas.

Plačiau – Irmos Janauskaitės reportaže.

Rašyti komentarą
Komentarai (2)

Trojus

nespes...greitoji nespeja i iskvietima reaguot,cia i oro pagalves issovusias vaziuos.is vis normalioje kulturoje kol kraujo nera tol pildoma tik deklaracija.

važiuojam

Tai spės pagalbos tarnybos lėkt kaip apsišikusios?

SUSIJUSIOS NAUJIENOS