Reklama pridarė rūpesčių Pereiti į pagrindinį turinį

Reklama pridarė rūpesčių

2006-05-30 09:00

Reklama pridarė rūpesčių

Kviesdami apsilankyti filme „Da Vinčo kodas“, subjaurojo automobilį.

Lankstinukus platinantys jaunuoliai nestokoja fantazijos. Juos įkiša ne tik į pašto dėžutes, bet ir tarp durų, elektros skaitiklių spintelių, palangių ar po kilimėliais prie durų.

Klaipėdietė Regina Vjunova rytą atsikėlusi buvo nemaloniai nustebinta. Ant priekinio automobilio stiklo prie langų valytuvo buvo priklijuotas reklaminis „Cinamon“ kino teatro lankstinukas.

Moteris nuplėšė lankstinuką. Tačiau ant neseniai įsigyto naujo automobilio stiklo liko vandeniui ir trynimui atspari popieriaus žymė.

Ji paskambino ant lankstinuko nurodytu telefonu. Atsiliepusi mergina paprašė nesijaudinti, turbūt stiklas buvo šlapias ir lankstinukas prilipo.

Buvo pažadėta atsiprašyti. R.Vjunova juokavo, kad geriau galėjo kvietimą į kiną duoti.

Kino teatro „Cinamon“ operatorės „Baltic multiplex ventures“ rinkodaros ir komunikacijos direktorius Evaldas Rimkus mano, kad lankstinukas buvo užkištas už valytuvo, turbūt naktį lijo ir prilipo prie stiklo. Jis paneigė, kad lankstinukų platintojai galėjo jį užklijuoti ant automobilio stiklo.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų