Vokietis atkeliavo su studentų mašina
Dvi dienas klaipėdiečiai galėjo matyti neįprastų formų, dydžio ir spalvos mašinėlę “Citroen 2CV”.
Ne vienas susidomėjęs stebėjosi, kad ši panaši į vokišką „vabalą“, bet yra prancūzų „Citroen“. Panašumas – neatsitiktinis – sukurti vienu laikmečiu, šie du automobiliai buvo konkurentai. “Citroen 2CV” buvo pradėtas gaminti 1948 metais ir beveik nekeisdamas formos riedėjo nuo konvejerio iki 1990 metų. Pradėti komplektuoti su 0,3 darbinio tūrio motociklo varikliu, keturių pavarų greičių dėže. Gretai išplito visame pasaulyje. Per 42 gamybos metus buvo pagaminti 3872583 automobiliai. Vėliau variklio tūris padidėjo iki 0,6 l, o gamybos gale – iki 1 l.
Šios melsvos žaismingos mašinėlės savininkas vokietis iš Hanoverio Giunteris Trutenau pasakojo, kad jis turįs gerai restauruotą 1985 metų modelį. Jį parduotų už maždaug 6-7 tūkstančius eurų.
Anot jo, ši mašina Vokietijoje ir Prancūzijoje buvo labai populiari 6 ir 7 dešimtmečius. Tai buvo pagrindinė studentų susisiekimo priemonė.
„Esu šių mašinų gerbėjas. Tai penktasis mano turimas šios markės automobilis. Jie yra patogūs, patvarūs, paprasti ir taupūs, tinkami ilgoms kelionėms. Su dukra ir šunimi šią vasarą jau nuvažiavome daugiau nei penkis tūkstančius kilometrų” – sakė G. Trutenau.
Pasak G. Trutenau, jis aplankė šioje kelionėje Laplandiją, Taliną, Rygą, dabar Klaipėdą, paskui važiuos į Nidą. Variklis jo automobilio – 0,6 l darbinio tūrio. Šimtui kilometrų geru keliu ima penkis su trupučiu litro A95 markės benzino, nors mieste sunaudoja iki 10 l 100 km. “Mano “Citroen” pasiekia 110 kilometrų per valandą greitį“, - teigė G.Trutenau.
Naujausi komentarai